Wohooooooooooooooooo

SISTA DAGEN AV SKOLAN OCH SEN AR DET SOMMAR LOV. 4 LEKTIONER TO GO AND THEN WER OUT OF HERE! IDAG INNAN SKOLAN SAMLADES ALLA SENIORS OCH HADE EN PAINT FIGHT. SA JAVLA KUL. LITE BILDER KOMMER SENARE. NU SITTER VI ALLA IN CLASS OCH JAG, SHANEL OCH COLE AR DE ENDA SENIORS. VI AR DRANKTA I FARG. MEN DET AR TORKAT SAKLART. HAHA, BASTA STARTEN PA DAGEN HELT KLART! (BTW IGAR VAR JAG PA STRANDEN MED AMBER, JON OCH DERAS HUND MEKAH, OCH STEKTE OCH BADADE). NU SKA JAG ATERGA TILL MITT ARBETE(LAS FACEBOOK). LOVE U GUYS!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, det här bilderna ser jag verkligen fram emot. Har just intagit middag. Casper var så trött att han nästan somnade vid bordet. Och sen började han kaxa till sig. Det fick bli bingen för honom. Ha skrek och skrek: Jag vill inte sova!!! Jag ropade tillbaka, att jag kommer snart. Rätt som det var blev det tyst. Han sov! Den söta söta lilla killen. Jag vill bara pussa honom hela hela tiden. Ser fram emot att dricka champagne med dig den tolfte. Det är ganska snart ju. Pussiluss!

2010-05-27 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0