we all need somebody to lean on

Imorgon ar sista dagen av tennis med laget. Kanske hittar jag nagan sjal att spela lite med anda. Idag ar det 25 dagar tills jag aker och 26 tills jag kommer hem till sverige. Det ar liksom mindre an en manad. Helt javla galet ar det ju. Herregud.

I helgen sa har jag skypat med olika mannskor. Tess+syrran+moster karin+lie casper och bo+mamma och pappa+charles. Himla soft! haha. Jag har ocksa varit barnvakt med Amber och Jon(ambers bf), slingat haret vilket blev valdigt lyckat. Atit pizza och ja. Det ar ungefar det. Allt under lordagen ocska. Sondagen var slapp och det va da jag agnade mig at skype. I fredags var det team dinner med Varsity tennis ocksa har hemma. Mycket mat och skratt!

Nu ska jag just bestalla Flickan som lekt med elden av Steig Larsson har pa internet. Jag fick helt plotsligt panik av att jag faktiskt annu inte har last alla bocker utan stannade efter den forsta. Och nu nar filmerna har kommit i sverige sa maste jag ju lasa bockerna innan jag kommer hem och ser filmerna. makes sense? ... Pa engelska blir det alltsa, lasningen menar jag. Det ska nog bli bra det. Aldrig har jag ju laxor sa tid har jag ju.

Tanaglarna har jag ocksa malat i fin farg. Typ hallonroda. Snyggt! Och foresten sa ska jag nu borja en riktig hard traning varje dag tills jag kommer hem typ. Det ar ju sa att landria kommer fortsatta att ha tennis varje dag och da tankte jag att jag ska ut och springa nar hon kor tennis. Annars kommer jag ju bara att sitta och vanta pa henne i tva timmar och det ar ju trakigt. + att nar landy ar klar med tennis practice sa kor vi en till spring tur. Vi springer ju alltid efter tennisen annars sa det far liksom bli tva ggr pa raken. Hahah hoppas jag kan halla vad jag sagt nu. Ja, vi far val se.

C ya ladies and gentlemen! Love




En dag pa stranden for 8 manader sen. Landria och jag!


Kommentarer
Postat av: Karin

Klockan är sex på morgonen. Det är tyst. Lugnt. Molnigt. Fast 14 grader. I går klippte jag gräset för första gången. Det går fort nu. Allt i naturen. Det liksom exploderar. Fint, dramatiskt, snabbt. Hux flux är allt grönt. Snart.

Nu ska jag duscha. Sen en frukostföreläsning i stan. Och så jobb, så klart.

Kärlek! Hela tiden!

2010-05-18 @ 06:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0