rain rain rain

Det oser ner! varan traning blev installd och aven var tunering imorgon blev installd. bajs och poop. jaja. Landria aker iallafall till Detroit for en tennis tournament over helgen sa jag slinker in hos amber runt 7 ikvall och spenderar annu en helg i deras lilla hus.

Nu har vi faktiskt bara 20 dagar kvar av skolan(helger inraknade) och sen ar det slut! ska bli superskont med sommarlov verkligen. Men herregud vad fort det gatt det har skolaret. oh my. Med bara 20 dagar kvar tills vi gar ut betyder det att jag endast har EN MANAD OCH TRE DAGAR kvar har! aaaaaaaaah. Langtar valdigt mycket hem nu, mest for att det ar sa himla nara tills jag far traffa min underbara familj och mina vanner. Gud vad skont det ska bli att komma hem. herregud. Ju mer jag tanker pa det ju mer langtar jag. Sa, bort med dessa tankar. Den har manaden kommer ga sjukt snabbt sa det smartaste ar nog att bara tanka pa nuet och ha kul. Hihi, men jag saknar er alla dundermycket iallafall!

At the moment snackar jag med jockisen pa facebook och forsoker fa honom att skypa med mig .... buhuuuu. Snart smyger val amber upp har med bilen och sen ar jag gone. Skype i helgen paron? :D puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Ja, det har verkligen gått fort och nu kan jag nästan inte vänta tills jag får träffa dig igen. Men först ska du ha det så kul du kan den sista tiden.

Skype ikväll? Absolut!!

2010-05-08 @ 12:32:02
Postat av: Karin

Helt galet vad for det gått och vad fort allt går nu. För dig, men också för alla andra. Livet går liksom fort när våren kommer. Jag har varit i skolan i dag och i går och ska dit i morgon. Nästa gång är om tre veckor och då är det anatomiprov på underkroppen. Alla muskler, vad de heter, var de fäster, vad de gör. Oj oj oj!

Saknar dig gumman, men är glad att vi ses snart. Kärlek! Och helt rätt tänkt, här och nu de här sista veckorna. Kram!

2010-05-08 @ 18:19:15
Postat av: Kicki

Här är det på gränsen till minus och inte mycket har slagit ut, så alla pollenallergiker har ngt att vänta på. Ibland känns det som om tiden står stilla men det gör den bara i rymden, enligt Fuglesang!

2010-05-09 @ 13:44:52
Postat av: tess

UPPDATERA RÅÅÅÅ!

2010-05-11 @ 22:29:17
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0