pictureeee timeeee


Vi alla seniors möttes klockan 6.15 på morgonen och akte och hade en paint fight ute pa ett feild. Varje ar gor seniors en senior prank i skolan men vi visste inte riktigt vad vi skulle gora och ville heller inte riskera att to get in trouble sa vi hade en paint fight utanfor skolans omrade istallet. Cirka 50 personer va med och hela dagen gick vi runt i skolan fargglada oh sota!

Staci, landy och jayd

Mina ben efteråt!

Jaydeeer

Vi städade upp ocksa, duktiga som vi ar ...

Och sag till att fargen inte hamnade nagonstans i vara bilar.

Cole i skolan berattar om nagotint intressant ..... kanske

På lunhen, en del av tjejerna!

På lunchen, en del av hela gruppen. Dock bara var grupp, vi som alltid umgas.

Amber, kail, lan och jag. Ah sa jag älskar dom!

Cori och jag i marketing class!

Jag och Dan i marketing class!

Brit, jag och kathy i english class!

Me and brit!

Min rygg, det gick igenom trojan!

Jag och artelle!

Jag och julian leker

Spencer!!!

Jag och Mr Chalupa!

Katie och jag!

Jag och abbey!



And the last pic ...

The turtleeeeee!


Igar hade vi föresten landrias grad party och sjukt mycket manniksor kom. 250-300! Himla kul var det iallafall och all mat och dessert var mummsigt sa mummsigt! Bilder fran det kommer nog sen. Idag ar ocksa en stor dag fkatiskt, men jag ska inte avsloja ngt. haha!  Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Dessa hemligheter!!!

Trehundra pers. Det är mycket folk det.

Krama Landy!!!

Pussiluss.

2010-05-29 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0