OOOOOMG

DET HAR AR SERIOST DEN BASTA DAGEN AV MITT LIV. DET BORJAR MED EN PAINT FIGHT. AWESOME. HELA SKOLDAGEN VAR AS KUL. TOG MASSA BILDER MED ALLA OCH KNASADE BARA RUNT HELA DAGEN. DET VAR DOCK LITE JOBBIGT ATT SAGA HEJDA TILL VISSA PERSONER SOM JAG INTE KOMMER TRAFFA IGEN. TYP DAN, HAN AR HELT UNDERBAR. MANGA KRAMAR BLEV DET MEN JAG HOLL MIG FRAN TARAR.

IALLAFALL SA AKTE JAG HEM TILL AMBER EFTER SKOLAN OCH CHILLADE LITE. SKRUBBADE VARA BEN, ARMAR, TAR, HALS, RYGG, MAGE, RUMPA, ARMHALOR, ORON, KINDER, OCH ALLA ANDRA DELAR OCH SEN SOLADE VI LITE OCKSA. KLOCKAN 5 GICK VI NER TILL BEN&MEGANS OCH PASSADE BARN. NU KOMMER VI TILL DET BASTA. (okej jag byter till sma bokstaver) Min telefon ringer och ett konstigt nummer visas men jag svarar anda. Jag hor inte riktigt vem det ar men kanner anda igen rosten.. Och sa sager min PAPPA att det ar han. OMG. Iallafall sa fattar jag typ ingenting och det anda jag brydde mig om var varfor han ringde pa min mobiltelefon. Och sa blev han typ jatte serios och jag trodde nastan att han ringde for att beratta att ngn dott eller ngt annat hemskt. Men sa sager han att han och mamma ar i NEW YORK. What the heck?! Och att de kommer och halsar pa mig pa tisdag och stannar tills sondagen. OMG. Jag grat sa mycket och jag log sa mycket sa jag vet inte vad. Lyckligare har jag nog inte varit pa lange. 

Saken ar ocksa det att familjen har i michigan har vetat anda sedan i typ november/december utan att beratta nagot. haha, lite kul faktiskt, bade amber och kail visste ocksa och ala har varit tvugna att ljuga om sma saker som jag har velat gora i veckan och sagt att de har saker att gora exakt varje dag jag vilat planerat ngt. haha som att jag fattade att nagot var pa gang. nej. Jaja, hur glad som helst ar jag verkligen och kan inte vanta tills jag traffar dem! Pa tisdag halv 5 aker jag och Amy upp och hamtar dom. Wiiiieeeee!  

Nu sitter jag har efter att ha gjort 170 cupcakes med frosting, kakor i stora lass och nu en stor tarta. Landrias grad party ar imorgon och typ hundra tusentals manniskor ska komma. Ah sa kul det ska bli :) och allt ar jattefint, kort kommer. Imorgon kommer aven bilder fran the paint fight. LOVE

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis! Till att de kommer, menar jag. Visst är det underbart med sådana där "den bästa dagen i mitt liv-upplevelser". Jag röstar för fler sådana. Härligt att du är så glad. Det hade varit ett jobbigt antiklimax om du blivit besviken. :o)



Lite avis är jag att de får komma till värmen. Men jag hoppas på värme även här. Förr eller senare är den ju tvungen att dyka upp. :o)



Klippte gräset i går. Varje gång tycker jag att det är lika fint. Vilket knas. Glad åt fint gräs. De här veckorna när våren anlänt har varit ljuvliga på det sättet. Givit många upplevelser. Jag har stannat på min promenad på väg till jobbet och bara tittat och känt på små små löv som varit på väg att slå ut. De är liksom ludna, en del av dem. Visste du?!



Häromdagen var jag ute och klippte av blommorna på rabarbern. De var typ en meter höga. Casper ville hjälpa till. Det var ett sånt där ögonblick av lycka. Att stå med både min och Caspers hand på kniven och skära/såga av stjälken. Och Casper, som lyckligt sa, jag vill bära bort blomman och slänga den. Och så kånkade han iväg med dem. Åh, vad jag bara vill pussa på honom hela tiden.



Nuförtiden är han en riktig kaxråtta ibland. Han säger NEJ i stället för nej, om du förstår vad jag menar. Som ett exempel bara.



Du få snart träffa honom och se hur härlig han är. Han säger att hans kompis Anna snart kommer hem från Amerika.



Många kramar!



2010-05-28 @ 06:55:00
Postat av: Fanny

Syster! Härligt att du blev så lycklig, men de visste jag ju att du skulle bli, de är väl självklart. Jag fick inte reda på det förens jag kom hem till Sverige, när vi satt i bilen påväg hem från Arlanda. Puss på dig, vi ses snart. Tänkt att man faktsikt kan säga så - snart.

2010-05-28 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0