dooooooood (o med tva prickar over)

Redan klockan halv 8 i morse var det varmt ute. Nar vi sedan var ute och gick i sista timmen av dagen svettades vi alla som grisar. SERIOST! DEt ar som att ga in i en vagg nar man kliver utanfor dorren. uuugh. Jag och Landria hade bestamde igar att vi skulle springa en 5 miles runda efter skolan men fan eller. Det funkade ju inte. Vi gick ut och gick en 3 miles runda istallet och svetten rann pa oss. Hela min sportbh var blot. Sorry if i'm disgusting u now, men det ar sant. Saken ar den att det ar sa himla hog fuktighet har. Man blir liksom klibbig pa ben och armar av att vara ute. Nu later det typ som att jag aldrig varit i ett varmt land forut men det har jag. Jaja, det var min klagningen for idag. 

Igar hade vi annars en jattebra dag hemma hos Colleen efter Bacclouriette (eller hur det stavas). Alla utbytesstudenter fick en varsin Amerikansk flagga och en t-shirt som alla fick skriva pa. Mycket kort och prat blev det. Jattekul verkligen. Fy vad jag kommer att sakna alla de andra utbytesstudenterna och familjen Fortney ocksa. Just nu vill jag knappt aka hem.

Ska nu ivag till the award night at the high school. De delar ut stipendium och scholarship. Hittills har Landria fatt tva scholarship och kanske blir det fler ikvall. Love to u all 

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Love to you too!!!!

Tänk att du klagar på värmen, önskar att vi kunde göra detsamma men den verkar ha flugit sin kos.

Det händer många roliga saker för dig nu, det är bra. Ser fram emot bilder

Kram Mamma

2010-05-25 @ 07:14:12
Postat av: Karin

Här är det kallt och fuktigt. Regnigt! Men regn är också bra. Bra för blommorna. Det säger Casper. Och det säger jag. Men snart är jag redo för sol och värme, med inslag av regn på nattetid.

Visst är det jävligt dubbelt att man längtar hem och inte vill lämna på samma gång. Schizofrent!

Kramelikram och pusselipuss!

2010-05-25 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0