Countdown

4 dagar kvar av skolan! YEEEEES!

Helgen har varit mycket braaa. I fredgas skippade jag skolan lite och akte och kollade tennis. Tjejerna vann individuellt och som ett lag i Regionals. Regionals ar alltsa en tunering som avgor om man kommer med i State eller inte. Far man 18 poeng eller mer sa ar man kvalificerad till State och Allegan fick 28 poeng sa vi ar nu sakra. State here we come!

Det var fredags iallafall, kom hem kl 12 pa kvallen och sussade gott. Pa lordagen, igar, fixade jag och landria lite med graduation stuff och sen aktevi in till Kalamazoo och handlade lite saker. For mig blev det ett vitt linne, marinbla shorts, en "badvaska", ett part svarta shorts och en starbucks cup. Najs. Senare pa kvallen kom Amber over och vi kakade lite och sen akte vi till Walgreens och Walmart och hamtade ut bilder och lite andra saker. Efter en liten incident pa walmart akte vi hem igen och tog massor av kort och provade massor av klader till alla event som vi ska pa. Idag ar det forsta "eventet", Baccalaureate. Baccalaureate ar som graduation fast "kyrk delen". Det ar alltsa inget som man maste ga pa men tankte att jag vill ha den fulla upplevelsen nar jag ar har sa varfor inte. Hoppas det inte tar flera timmar bara. Nagra ska halla tal, sa vi far val hoppas att det inte ar allt for langa tal liksom.

Efter detta sa ska alla utbytesstudenter+familjer hem till Colleen och kaka middag. Mysmys. Nu ska jag snart borja gora mig i ordning. Love




SA JAVLA SNYGGA VA?!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Skitsnygga!!!!

Många nedräkningar är det nu, resor hit och dit, skola m.m.

Igår fantastisk sommar, idag regn hela dagen och kallt som tusan. Fanny och jag tog pappa på en försenad födelsedagsmiddag på lokala thairestaurangen.

Kram Mamma

2010-05-23 @ 19:50:37
Postat av: Karin

Bra där darling! Shoppa är något du verkligen kan. Jag minns att jag var lika duktig. :o)

I går regnade det hela dagen här. Men nu på morgonen skiner solen. Tack för det!

Nu är alla biljetter bokade (och rätt bokade hoppas jag) till vår resa. Bara några nätter i Rom som vi väntar på.

Här hemma är det tyst just nu. Förutom Casper som ligger på soffan och snarkar, ganska högt. :o)

Det är så skönt med den där timmen jag har för mig själv på morgonen.

Här kommer kramar och kärlek!

2010-05-24 @ 06:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0