blub

Heeeeey, sitter atm i Accounting class och jobbar for fullt men tankte ta en pause vid datorn en stund, hehe. 5 dagar kvar i Allegan High School har jag nu. Skooont. Eller man kan ju saga att det ar 4 dagar for imorgon sa ska jag nog skippa imorgon for att Landria ska spela tennis.

Annars sa har det inte hant sa himla mycket. Pappa fyllde ar i mandags och jag glomde skriv grattis har i bloggen till honom! Sa GRATTIS PAPPA!(i efterskott). Idag sa fyller faktiskt "morfar" Fred ar ocksa, alltsa min amerikanska morfar, haha.

Tyler sitter har bredvid och forsoker komma pa vad jag skriver, nu sag han just sitt namn i texten och undrar vad jag skiver om han. Han tror nog att det ar nagot daligt, haha, men nej nej, sa elak ar jag inte!

Nu ska jag aterga till mitt arbete och gora det basta utav de sista dagarna har! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pappi

Kör hårt, jag fick ditt fina brev härom dagen:-)

2010-05-20 @ 16:50:10
Postat av: Karin

Anna!!! Du måste komma hem!!! Jag behöver folk att behandla. Sju behandlingar tills nästa helg. :O)

Det kostar, att ligga på topp, som vi sa på 90-talet. PUSS å kram!

2010-05-20 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0