an lever jag ...

varmen forstatter att langsamt doda oss allihopa. jag "landria im sweting soooo freakin much, i cant stand it", landria "haha, ur not used to this warm weather at all r u ..." ha-ha. kul. nej jag ar inte van alls och det marks.

jaja, nog om det. Lever gor jag ju som sagt iallfall. Landria fick iallfall manga awards och scholarship igar kvall. 5500 dollar fick hon sammanlagt sa det tacker ju lite av utgifterna till University of Michigan. Im so proud of her, haha! Nu sitter jag och lan och kollar pa The city. Ah sa jag alskar det.

Idag insag jag att det endast ar 16 dagar tills jag aker hem och 17 tills jag ar hemma. Wiiiiie! Blandade kanslor dock som sagt. The City vantaaaaaar. Btw, 2 dagar kvar av skolan. Yes! Love


Landria, Juston and Shelby i hostas!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att du räknar dagarna. Du gör det även åt mig. :o) Måste sätta fart med planerna om det ska bli nåt. Oops. Först plugga!

Ta förresten med dig lite värme hem, eller skicka hem lite redan nu.

Jag har min härliga morgonstund. Har just duschat, kokat en kopp te med ingefära i och när jag skrivit klart till dig ska jag bara sitta i tystnaden, tills sovgrisarna vaknar.

Blandade känslor av glädje och (nån sorts) sorg. Ge dem plats. De får dig att bli den du är.

Kärlek! Alltid!

2010-05-26 @ 06:14:44
Postat av: Mamma Marie

Du håller på att dö av värme och jag håller på att frysa ihäl. Handskar hade varit skönt igår. Passa på att njuta av värmen, du kommer att sakna den!! :)

I måndags när farmor fyllde år sa vi just att -på fredag är det två veckor kvar tills Anna kommer hem, det är ju inte klokt (men underbart).

Kram Mamma

2010-05-26 @ 06:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0