Best weekend and back to school

Heeey alla fina ni!

Helgen har varit braaaa! Bästa på länge faktiskt. I fredags åkte vi med landy till kalamazoo och medans hon spelade tennis shoppade vi i gallerian. Kom hem med tre par jeans och en tröja. hihi. Sen kom Seth, Jake och Ceej över och vi skulle ha gått på bio men missade det pga att de var så sega. Vi åkte till walmart istället och hade kul och sen hem och tittade på film och hade myyys.

Igår åkte vi och shoppade lite mer men denna gång i Holland som är en annan "stad" eller vad man ska kalla det. Kom denna gång hem med två linnen(ett partyit med volanger och ett korall vanligt) och en annan tröja från gap + ett par solisar. På kvällen åkte vi, ett helt gäng - jag, fanny, landy, jake, seth, amber, ceej, shelby, eric och kaileigh, till Buffalo Wild Wings. Åt god mat och hade det askul. Sen åkte vi på bio "The Crazies" och shit vad bra den var. Seeee den! Läskig men bra! Sen hade vi(landy, jake, ceej, seth och fanny och jag) en sjukt rolig bilfärd hem. hahah. herregud. Drive through på donken .... kan vara roligare än vad ni tror.

Idag var jag och bowlade. Vi hade en post prom sak för att samla in pengar till prom. Vet inte riktigt hur det funkade men det var typ 5 lag som var och bowlade iallfall. Mitt lag - The foreigns, var alltså alla vi utbytesstudenter. Eller fem av oss. Dom coolaste, haha. Sunny, jag, sascha, eric och thorben. Vi vann inte men fan vad bra vi va iallfall. Och jag, jag hade faktiskt det högsta poängen! ja jag vet, helt otroligt va?! Fanny fick också bowla på ett annat lag så det va kul. Hon fick också träffa colleen som hon tyckte var underbar, vilket hon är! Nu ska jag gå och sussa faktiskt. Skola imorgon och springning efter skolan står på schemat. Nu mera längtar jag tills skolan(hihihi tess vet nog varfööööör) haha, mer ska jag inte avslöja! Love


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Ok lilla du som vill ha frågor på bloggen, varför längtar du till skolan? Nu undrar jag om jag kommer få svar eller om vi ska leka Cluedo igen! I så fall får du ge fler ledtrådar. Och Tess inga pilutta kommentarer nu om att du minsann vet ;-)

XO

2010-03-08 @ 13:32:43
Postat av: Mamma Marie

Visst är det härligt att vara kär!!!!!....eller????

Kul att Fanny får vara med på en massa kul saker och träffa dina kompisar. Hoppas att hon får komma till skolan en halvdag.

Kram Mamma

2010-03-08 @ 21:03:02
Postat av: tess

Pilutta dig pilutta dig, jag veeeeeet allt! Lalalalala :)

2010-03-12 @ 00:06:51
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0