surpriiiiiiiise!

Yes! Till att borja med sp slutade jag pa track. Japp. Gick till Coach imorse och sa att det troligen inte ar nagot for mig och att jag inte vill fortsatta. Visst, jag kanske inte gav det en tillrackligt fair chans men jag kande verkligen inte att jag ville gora det. Jag tror mer att jag kande att jag "borde" kora track&field eftersom att jag sprungit hela aret och det var liksom det jag gjorde. Men nej. Jag var inte ens excited eller sa sa jag la ner det.

Nu istallet ska jag kora TENNIS! Japp, haha! Skratta om ni vill, jag har aldrig rort ett tennisrack. Frosta traningen idag da alltsa och det gick forvanandsvart bra faktiskt. Det ar jatteroligt och min servar sitter nastan som en smack. Med mina tennis fantaster i familjen sa ska detta nog ga bra. Hehe, shit vad kul det ar! Grejen ar den ocksa att jag behover inte kanna mig jattedalig eller sa eftersom att det ar ett Varsity och ett JV lag. Varsity ar de battre och JV ar de mindre bra. Den delningen ar det alltsa i alla sporter pa en amerikansk high school. Som ni forstar ar jag alltsa pa JV och dar ar det ocksa andra sam flickebarn som suger(ledsen att saga det). Men vi kampar pa, haha.

Ja ni, tennis here i come :O :) Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Anna, du är som ett litet kinderägg, överraskningarna tar aldrig slut:)

Det låter ju superkul med tennis och springa lär du väl göra ändå? Vem vet, du kanske är en dold talang? Oavsett vilket så ska det vara roligt!

Kram Mamma

2010-03-17 @ 07:07:43
Postat av: Karin

Härligt tjejen!!! Helt grymt, om du frågar mig. Bra där! Pussiluss!

2010-03-18 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0