remember me

Sa idag fick jag mer gjort an igar. Fast igar sa akte vi faktiskt till applebees och kakade och sen akte jag shelby och landria pa bio och sag repo men(som sog), tva killar som jag inte vet namnen pa var ocksa dar och morgan som ar galet snabb i lopning(just so u know). Shelby sov over har och ja det var den lordagen.

Idag akte vi till grandma Judys och stadade lite och rensade hennes garderob. Hon och Fred ar i florida men kommer hem nasta helg sa vi overraskade dom med ett nystadat hus. De har namligen renoverat koket medans de var borta sa det var mycket att gora. Fargade aven Shelbys har under tiden landria och amy jobbade hart och ett mycket bra resultat blev det. Ljust ljust och mera ljust. Snyggt!

Nu kom jag just hem fran bio med Jake. Igar kvall skulle vi egentligen se denna film Remember Me men landy talked me into att se den dar andra konstiga da hon inte gillar chick flicks alls. Jag gick med pa det och sa att jag skulle tvinga Jake att se den med mig istallet och sagt som gjort sa satt vi dar. hihi. Den var iallafall himla bra och det tyckte pojken ocksa. Sa bra att han ville go in och se slutet av filmen igen. haha. Det ver inte nagon jobbig chick flick heller utan hm ... jani, bra iallafall.

Imorgon ar det skolaaaaa och alla som laser sprak pa fria aker till spanine, italien och massa harliga lander imorgon. Det blir nasta ar for mig istallet. Nu ska jag gora mig redo for sangen. Puss och godnatt, love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Tror det var samma film som Fanny och Anne såg i fredags men jag fick aldrig höra vad den handlade om eller om den var bra, måste fråga igen.

Efter en fantastiskt varm och fin lördag kom det igår lite mer snö, fint med ett vitt lager ovanpå det bruna.

Kram Mamma

2010-03-22 @ 07:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0