mys_tennis_skyyyype

Heeeeey sweethearts! Nu ar helgen slut och dags for skola imorgon. Track borjar ocksa sa nu ska jag bli fit igen. Har redan gatt ner lite faktiskt sa jag ligger bra till iallfall! Faktiskt sa ar jag ganska nervos infor tracksasongen. Infor alla tavlingar liksom. Jag komemr typ vara sist ju, men som jenny sa "ja men nagon maste ju alltid komma sist" haha tack for den gullis!

I fredags akte jag med Lan och Livia till tennis. Bada vann sina matcher med Liv akte ut dagen efter och Landria van hela skiten idag. Kulkul. I lordags skypade jag med familjen och Hoflings som ar mina underbara kusiner. Forsta gangen jag skypar med dom sedan jag akte sa det var as kul. De ville ha deatljer angaende Jake men vet inte om dom var sa nojda nar vi la pa. hahaha. Senare kom Jake over och vi akte till Walmart for att kopa spongebob squarepants keps till Johan(fran min gamla klass pa fria). Han ville sa garna ha den sa jag kirrade den liksom. Det var till och med den sista sa tur hde han ocksa! Sen akte vi pa lite aventyr och jag korde bil! Jakes truck det vill saga. Har lart mig att det ar stoooro skillnad om man sager "car" och "truck", for mig ar alla bilar "cars". Vi stannade hemma resten av kvallen da liv inte ville vara hemma sjalv. Hyrde film och gosade :) hihi.

Idag, sondag, akte vi till tennis igen. Det var idag landria vann alltsa. Sen skypade jag med Jennnyyyyy jattelange! underbart. Nu ar det Desperat Housewives sa ajg ska agna mig at det. Love


I somras pa stranden, Lake Michigan, forsta gangen jag traffade landria, seth och alla andra!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Aja baja, inte köra truck :( Helt seriöst så får det inte bli fler gånger.

Det låter så härligt vårigt med track, vi satt faktiskt ute en stund i solen i helgen, kallt i luften men solen värmde i lä.

Kram Mamma

2010-03-15 @ 07:00:49
Postat av: Karin

Helt fantastiskt. Då var första dagen och ni hade just träffats. Nu, jättenära vänner. Fint!

2010-03-16 @ 06:48:42
Postat av: Kicki

Anna! Vi är helt nöjda med den information vi fick! Sen kan vi leta själva på Fejan och så! Snön smälter, kanoten syns och kaninen kan andas! Snart är det påsk!!!

Hjälp vad tiden går fort! Läste din intervju om att vara utbytesstudent! Snyggt!

Hälsa Jake!

2010-03-21 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0