lazy crazy

Vaknade runt ett och gick upp och la mig i soffan med datorn och tven framför mig. Sorgligft nog ligger jag här fortfarande .... blä. Känner mig jätte tråkig som inte gör något men jaja. För väl se till att ta mig någonstans ikväll.

Igår hade jag träning och sen var vi tvugna att gå till skolans aktivitetskväll. Kill me. Landria och de andra som är class officers var tvugna att vara där och hjälpa till. Skolan aktivitetskväll var iallafall en kväll, eller mer några timmar, som man kunde komma till skolan och spela basket, pingis, kareoke, volleyboll och massa annat. Jättkul. naaaat. Så vi va iallafall där och sen klockan halv sju åkte vi till morgan för att slinga landrias hår, vilket tog sjukt lång tid. Så, tre timmar senare åkte vi hem till Jake där lite folk var. Jag och landria busade omkring och hade det kul.

Igår var det även min vän Charlies födelsedag. Eftersom att jag missade att skriva på facebook och allt så ber jag om förlåtelse och lägger in en sötis bild på han och mig! (han fick dock ett brev av mig så det var ju tur)



Hos louise i somras!

På vår gotlands resa i somras! Underbart kul vi hade. Challe är i mitten, GRATTIS CHARLES I EFTERSKOTT!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, han blev riktigt glad för brevet! :D

puss sötis!

2010-03-21 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0