last b-ball

Kom just hem från basketen och vi förlorade som vanligt. Sista matchen på hemmplan alltså så det var lite ledsamt ... alla seniors va ledsna eftersom att det är deras absoluta sista match i high school så ja.

Imorgon är det skola igen. Och vet ni eller. Jag älskar mina nya klasser! Här är dom:

First hour: Accounting, med samma människor som förut vilket är asbra. Sitter numera bredvid Tyler och det är ännu bättre eftersom att han är så rolig! haha. Denna klass är alltså pretty much bokföring.
Second hour: Marketing. Första delen av den här klassen tog jag första trimestern så nu är det andra delen. roliga människor här också!
Third hour: English. En ny klass med nya människor. Kan nog bli roligt, typ inga läxor alls kommer det bli och man läser det mesta av tiden. Alltså böcker, typ sånna där tråkiga gamla böcker. jaja. Kul kul ...
Lunch
Fourth hour:
Design 2. Tog design 1 första trimestern så det här är även den den andra delen. Evan, Spencer, Cord och jag är vid ett bord så det ska nog bli kul. Roliga människor här också alltså!
Fifth hour: Photojournalism. Här är vi bara tjejer och två killar. Tyler är även i denna klass fick jag veta nyss så jag blev as glad. haha. Abby är också i den här så det ska nog bli kul. Vi kommer alltså ta bilder och skriva texter till dom. JObba lit eför yearbooken också. Ska nog bli kul!

Så, ja. Det var det. Kommer antagligen inte ha spec mycket läxor vilket är skönt. Hahahah, jag komme ju inte veta hur man pluggar nästa år ... oh man. jaja, sova sova och sova. Nu alltså. Springning efter skolan imorgon också och fanny ska med! hiihi. Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Kom visst åt fel knapp. Kram från Mamma ska det ju stå också.

2010-03-05 @ 07:09:01
Postat av: Mamma Marie

Fel igen, det första försvann.

Jo, jag sa just att det verkar som att livet leker. Kan det bli bättre?!

Buurrr vad kallt det låter att springa ute men det var ju det vi gjorde året runt under handbollstiden.

Kram Mamma

2010-03-05 @ 07:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0