hej mina vänner

och ovänner ...

Så, vad har ni för er då?! Har hänt en del tror jag sedan jag skrev sist. Hm, har varit på basball game och fotat snygga pictures, tränat tennis, kollat tennis, haft pizza party i skolan, bott i ett stökigt rum(som forfarande är stökigt), pussat på jake hehhee(&he got in trouble for it in school, för att det är tydligen förbjudet i skolan... oups. En liten puss wtf!) och ja mer har nog inte hänt. Har faktiskt inte gjort så mkt. Igår va jag hemma på kvällen och idag va jag och kolla tennis hela dagen lång och sen blev det middag på golf restaurangen(?) och hemma kväll i myskläder då jake langaaa dissseeeen för att umgås med sin brors(tror jag)son. Men jag överlever som tur är.

Imorgon blir det ett skypesamtal med challe! äntligen. Gud så jag saknar honom då. Challeponken. hihi. På onsdag har jag min första tennismatch också! aaaaaah. livrädd. Hoppas det går bra liksom.

    

baseball som jag inte riktigt fattar än, reglerna alltså. tyler och shane är gulliga. the team. och en bild som hade gjort min dag om den var bättre, ugh. next time. det är alltså så att i photojournalism class måste varje elvev täcka en sport och jag valde JV baseball. Så jag måste gå till 5 matcher och ta bilder och lämna in. och självklart är det massa krav hur de ska se ut och sånt. blä, men rätt kul ändå!



och kicki, tips på kläder. hahaa inte vet väl jag :/ sorry, jag får bli till mer hjälp när jag kommer hem på den fronten. En shoppingrunda helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Syster! Superfina bilder båda här på bloggen och på facebook. Duktiga dig! Hälsa familjen, och Jake. Puss

2010-03-28 @ 12:33:48
Postat av: Karin

Förbjudet att pussas i skolan. Nu får de skärpa sig. :o) Jag är magsjuk, så jag är inte mycket till att tänka ut bra saker att skriva. Men jag älskar dig!



Ps. Fotograferingen ska du vara nöjd med. Den är finfin. Och tennisen. Du är bäst hur som helst.

2010-03-28 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0