flingor med marshmallows

Me like. Flingor med marshmallows i alltsa. Men det maste val anda alla gilla nastan. Ska nog stalla tillbaka dom i skafferiet nu sa det finns nage kvar tills resten av veckan. Lycky Charms heter de alltsa, ny favorit!

Aven om jag sa garna vill ga och ta en dusch just nu pa minuten sa later idol och facebook inte mig gaaaa. Herregud, tven och datorn bara alskar mig tror jag ... eller nej batteriet dor snart. kanske inte lika alska anda. haha retarddddd.

En och en halv vecka tills spring break nu. Gud sa jag langtar. Nastan alla aker ivag till varmare stater som florida eller california men familjen Christman stannar kvar i Allegan. Funkar bra for mig anda eftersom att vi kommer ha stralande fint vader hela veckan. 

Juste tennisen. Coach snackad med mig idag och sa att han ville att jag ska spela singels istallet for doubles da jag trande som double idag. jag; "nooo why? that just make me scared" coach; "hahah no you would be so good" haha, sa jag far val testa det anda liksom. Men kanns laskigt att kora helt sjalv. Men a andra sidan kanns det skonare ocksa. Da kan jag ju bara skylla pa mig sjalv om nagot gor fel och jag kan bara vara arg pa mig sjalv liksom. Ill let u know laaaater how it goes!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vara arg?! Nä, vara glad, och peppa. Nu ska jag duscha. Kramelikram!!!

2010-03-24 @ 06:13:58
Postat av: Mamma Marie

Flingor med marshmallows, me not like! Bläää vilken vidrig sockerbomb. Jag gillar osötad müsli bättre.

Single tennis, me like. Du kommer bli grym på tennis, ser fram emot att hänga vid centercourten:)

Kram Mamma

2010-03-24 @ 06:53:27
Postat av: Moster Anne

Anna, det syns ju lång väg att det är barnvarning på dom där flingorna och att dom knappast kan platsa i Bech 2010 projektet=)

XO

2010-03-24 @ 10:34:32
Postat av: Kicki

Njut av allt!

Tränare, snurriga flingor och tv:n!

Det vet hur det ser ut i Sverige.

Kanske har nåt hänt...jag vet inte.

Ska hälsa på farmor idag och ska fylla på med lite kläder. Tips?

2010-03-27 @ 08:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0