feelin' like sloppy joe

Hey guys! Hel min kropp är DÖD. D.Ö.D. Varenda del liksom. använder muskler nu som jag aldrig avnvänt förut, som jag ens visste fanns typ. haha. Andra dagen med tennis nu alltså och det går helt ok. Ganska bra faktiskt. Och ja mamma jag springer fortfarande. Först två timmar tennis varje dag i veckan och sedan 3 miles(5 km) springning efter träningen. Känns bra, beach 2010, Yes!

Idag är det St Patricks Day. Så alla nu Irish people kan ju vara glada. Har ingen som helst aning om varför man firar det och ingen annan i skolan visste det heller da jag försökte fatta grejen. Alla i skolan hade iallfall på sig grönt då det är färgen som hör till denna dag. De som inte har grönt på sig får man nypa(?) haha. Jag som då inte äger något grönt plagg at all blev nypt hela dagen(egentligen bara två gånger).

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Idol, tycka synd om mina onda muskler och smsaaaaa med jake. Och sen sova! Love

Vill inte ens tänka på den tennis bränna jag kommer ha senare in i säsongen! haha. T-shirt och shorts .....Det är ju redan asvarmt ute på dagarna, solsken och man känner att det bränns i ansiktet redan! Underbaaart! Även om det bara är 15 grader celcius ute så är det sjukt varmt kan jag säga er :)

Kommentarer
Postat av: papi

låter lysande tjejen, låter som att rutorna kommer till sommarn:-)

2010-03-18 @ 06:42:25
Postat av: Mamma Marie

Jag vill också ha 15 grader varmt, men idag är det iaf bara minus 1/2 grad.

St Patrick´s Day är Irlands nationaldag som firas till minne av landets skyddshelgon St Patrick. Gröna kläder och nypningar är en tradition och för några år sedan färgades Chicagofloden grön. Nu kan du lära dina komisar något om deras helgdagar.

Jag kommer nog också att få några onda muskler efter gårdagens cirkelgym.

Kram Mamma

2010-03-18 @ 06:57:41
Postat av: Emma-josefin

snälla lägg in en bild på jake!:D

2010-03-18 @ 09:02:54
Postat av: Karin

Du får gärna lära mig spela när du kommer hem. Shit, Marie, du har verkligen koll på helgdagarna over there. :o) Minns att ölen var grön.

2010-03-18 @ 17:21:52
Postat av: Karin

Han ligger ju där jämnt. Jake alltså. Eller hur?!

2010-03-18 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0