fanfaaaaan ar har!

Aaaaah! Ar sa glad sa glad! Fanny, min syster, har nu kommit hit till mig och stannar i en vecka - tills nasta torsdag. Motte henne pa flygplatsen och gud vad glad jag blev av att se henne. Sprang och kramade henne direkt! iiih! Amber, Kail, Landy och Liv foljde med till flygplatsen och sen akte vi till Applebee's och kakade. Efter det blev det en runda pa Target och Walmart. Kopte en ny vaska(heheh) som ar rod! Ascool ar den iallfall och typ det forsta jag kopt som ar fargat ... haha kanske inte men tyyyp. Pa walmart handlade jag massa schampoo, lotion, body wash och sant strunt. Hatar verkligen att kopa sant for det kostar sa mycket och det kanns sa onodigt att betala for det. haha men det ar ju inte onodigt  direkt, man maste ju kopa sant liksom. haha, ar bara inte van att betala for det sjalv haha.

Nu sitter vi alla har och haller pa med vart lilla egna. Imorgon ar det skola igen och sen den sista basketmatchen pa hemmaplan for sasongen. Sa Fanfan far alltsa vara med om en basketmatch med riktig spirit!

Juste, maste ju beratta om fanfan. Det ar fannys nya smeknamn. Landy borjade kalla henne det fran forsta borjan och nu ar det hennes namn liksom. Hon gillar det ocksa sa hon nyss och det ar ju alltid bra! Sa har med presenterarjag Fanfan and Anan(kom just pa det, alltsa inget vi sager som tur ar!)



Love


Kommentarer
Postat av: Fanny

Yeeeey! I'm finaly here!

2010-03-04 @ 02:55:03
Postat av: Pappi

Härligt! låter som ni har det bra, glöm inte att sova också :-)

2010-03-04 @ 06:23:56
Postat av: m

2010-03-04 @ 06:56:58
Postat av: Mamma Marie

Mina fina flickor, vad söta ni är. Ha det nu riktigt bra tillsammans.

Kram Mamma

2010-03-04 @ 06:58:06
Postat av: Moster Anne

Gullisarna!!!!!! <3 <3 <3 <3

Fanfan och Anan - me like men Fjunet och Pytti passar också.

2010-03-04 @ 09:12:58
Postat av: mandylove

Underbar bild på dig westisen!! och på fanny med.



<3 <3

2010-03-04 @ 22:20:18
Postat av: Karin

Sötpluppar!!!

2010-03-12 @ 07:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0