exams it is

Sa nu ar helgen over med alla dess roligheter och exams borjar och haller pa idag och imorgon. Har just avklarat matten som var latt som en platt och snart ar det lunch. Efter lunchen blir det Accounting som antagligen kommer vara svart sa vi far se hur det gar. Eftersom att jag har "A" i alla amnen(lite far man val skryta, hehe)  sa gor det inte sa jattemycket om jag itne gor sa bra ifran mig pa exams. Mitt betyg kanske sjunkertill ett "B" eller sa men sjalvklart ska jag ge 100% och forsoka!

Sa, helgen da. I fredags bestamde vi oss for att aka till basketmatchen i South Haven. Det var itne sa jattemanga fran Allegan dar och kollade men de som var dar hade vi en bra rolig stund med. Allegan forlorade med 1 point. Caleb "tied" antal poeng i en match, 43! Coach Spaman blev utskickad fran matchen och var inte valkommen tillbaka, +att han inte kan coacha nasta match. Efter lite tarar och pepptalk bland spelarna efter amtchen akte vi hem i snovadret.

Pa lordagen var jag med Ameber hela dagen. Hon skulle vara barnvakt sa jag holl henne sallskap och lekt lite med de sma. Pa kvallen akte jag hem till Millbocker's dar Landria och Livia holl hus. De var hundvakt till Millbocker's nya hundvalp. En huskie(?) och sjukt avd sot den var. 8 veckor och helt underbar. Lekte med den gobiten ett tag som for det forsta kissade pa mig ..... haha. Jaja.

Pa sondagen blev det plugg infor exams men fick inte sa himla mycket gjort. Skypade med mami och papi ett tag och sen med Karin&Casper efter det. Casper hade vattkoppor sa han sag ut som en prickigkorv men sor var han minsann. Gud vad jag alskar skype! Senare pa sondagen akte jag pa bio med Jake. Tooth Fairy blev det. HAha. Vi var dom anda i biosalongen, och emellan at kom personalen och tittade till oss. Haha ... Filmen var val bra och sa var sallskapet! hihi. Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Tooth Fairy låter mer som en barnfilm men om sällskapet är det rätta så gör det ju inget :))

Ge järnet i dina exams!! Belöningen blir att Fanny kommer.

Kram Mamma

2010-03-01 @ 20:14:59
Postat av: anna weeest

haha det ar ingen barnfilm men en komedi, haha. Jag gjorde asbra pa exams! ;)

2010-03-01 @ 22:07:55
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad gulligt att personalen tittade till er. Nu ska vi ut i snön. Pussar!!!

Du är säkert grym även på Accounting (även fast det fan är pisstrist) :o) (eller vad vet jag, har ju inte ämnet i fråga)

2010-03-02 @ 13:59:45
Postat av: Moster Anne

Aha, biopersonalen agerade "chaperone" dom ville väl inte ha något hanky-panky i biosalongen;-)

Lyllos dig, idag kommer Fanny men snart kommer hon hem till oss också vi måste bara ge oss till tåls lite till.

Kramis

2010-03-03 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0