eeeeeey people!

Måndag och start på en underbar vecka! ja positiv är jag allt så här på kvällars. Haha kommer ihåg när mitt nyårslöft skulle vara att "vara mer positiv" och det gick ju bra ... höll väl högst två dagar. Min positivitet är inte på topp alla dagar om ni förstår. Faktiskt är det så att när det gäller att peppa eller när jad pratar med någon annan om den personen är jag alltid positiv men så fort det kommer till mig själv så försvinner det tänket. Skärpning. Det gör ju faktiskt livet snäppet lättare. Mer + + + anna!

Min art class går riktigt bra nu faktiskt, visar mina skills hela tiden(jag är faktiskt seriös med det tro det eller ej). Måste ju få skryta(?) lite iallafall nu när jag upptäckt att jag faktiskt är lite bra på detta. haha. Tennis som vanligt efter plugggget och sen NHS i skolan. Landria och många andra är med i NHS, National Honor Society, som är en "club" där elever med ett Gpd(tror jag det heter) högre än 3.5 kan gå med i. Dom gör lite olika saker och det ser bra ut när du söker till College, haha. Det var iallfall dags för att välkomna nya medlemmar och landria och juston som är vice- och president höll tal och grejer. Fint fint.

Nu ska jag gå till sängs och önska alla en sparkly tuesdaaaaay .... what the heck! Avslutar kvällen med en bild på min man.

216723xl_14923180

Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Gumsan. Jag är inte helt säker på vad det är för positivitet du snackar om. Men en sak vet jag. Att när vi talar till oss själva, ska vi göra det på samma sätt som vi skulle gjort till vår bästa vän. Precis så jäkla härlig, underbar, vacker, ljuvlig, snygg, grym, läcker är du - som din bästa vän. Du!

Allt mitt bästa, Karin

2010-03-23 @ 06:33:25
Postat av: Mamma Marie

Det är nog med dig som med de flesta andra, när det gäller att beröma och peppa andra är det lätt men det blir svårare när det kommer till dig själv. Men så länge du jobbar på det kan det bara bli bättre!

Kul att du upptäckt art och tennis!

Kram Mamma

2010-03-23 @ 06:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0