and then shes gone

Imorgon åker min käraste finaste och bästaste syster. Åker med till tågstationen och gråter lite innan jag måste tillbaka till skolan. Blev redan lite tårar nu ikväll ... buhu.

Denna vecka med henne har iallfall varit jättebra! Vi(fanny) har shoppat som galningar, middat med colleen, gått på basket och annat kuligt. Ikväll var vi på middag hos min värdpappas föräldrar, mysmys! fick lasagne och så hade de lagat lax till fanny! Sen åkte ner till "the tanners" där kail och amber jobbar och solade. Måste ju börja få en snygg bränna till prom vettni. 

Nej nu har jag fått huvudvärk och sängen ser sjukt inbjudande ut! see ya later baaaabes. Haha ååh öppnar just telefonen och ser "hey gorgeous!" hihi, (om det ändå kunde vara channing tatum, men jake funkar himla bra det också) Love











Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Du fick låna Fanny en stund, snart är hon hemma hos oss.

Ha det fortsatt kul, jag tror du har din bästa tid framför dig!

Kram Mamma

2010-03-11 @ 06:56:29
Postat av: Karin

Wtf is Channing? Puss!

2010-03-12 @ 08:03:33
Postat av: Fanny

Du menar väl htf is channing, googla så får du se Karin. Ouss

2010-03-13 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0