12 veckor

Japp inte mer än så är det tills ni får se mig där hemma i stockholm igen. Blandade känlsor faktiskt. Ska självklart bli roligt att komma hem men jag vill typ inte på samma gång. Har nog skrivit om det förut men iallfall. Det får bli en gång till. Alla underbara vänner som jag lärt känna och som kommit mig så nära om hjärtat kommer göra ont att lämna. Men hejdå tar vi då. Nu ska jag se det postivia. De här tre månaderna kommer att bli de bästa på hela året tror jag. Med springbreak, prom, track, graduation och massor av annat. Jag saknar er alla men nu går det fort. Mamma och pappa, ta vara på lugnet hemma för när jag kommer, då kommer det bli liv i igen, hehe. Och sen kan jag tänka mig att så fort jag kommer hem så kommer jag väl vilja åka tillbaka till americat på dirketn liksom. Då kommer jag ju sakna alla här liksom.

Men mina damer och herrar, nu tackar jag för mig. Efter en väldigt lång dag med ett hejdå till min syster och en väldigt jobbig dag, ska jag nu gå och lägga mig i sängen och tiitta klart på Idol på min Hello Kitty tv. Sött skulle jag vilja säga. Love



Juste, jag åt just glass med peace signs i! hihi jättesött. Bilden är från någon kväll förra året hemma hos lojs!


Kommentarer
Postat av: Karin

Härliga härliga du!

2010-03-12 @ 10:42:15
Postat av: Mamma Marie

Oj, oj, oj, vilket liv det kommer att bli. Tur att ni kommer hem lite i omgångar :)

I går var det vår tur att gråta på flygplats, av lycka! Vad härligt det var att få krama om Fanny.

Ta vara på tiden nu.

Kram Mamma

2010-03-13 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0