friendsssssss

haha anne, jingle bells melodin är det :D hahaahahah




Okej. Det har typ inte förrens nu slagit mig. När jag skickade ut invitations på facebook till mina vänner och jag döpte eventet "The swede's going away party!". Jag åker faktiskt hem snart. Det handlar om en vecka och några dagar. Idag kommer mina fina föräldrar som jag längtat så mycket efter. Imorgon är partyt och då får de träffa alla mina vänner också. Det ska bli så kul att visa dom runt och få träffa alla personer jag har levt med och lärt känna under nio månader.


Nu tänkte jag ta och göra en liten beskrivning av mina undebara vänner här borta i det stora amerikat. De närmaste liksom. Jag har ju aldrig riktigt gjort det förut så nu är det dags kan jag tycka.


Landria Christman, 18 år och söt som socker. Hon var en av de första personerna som jag träffade när jag kom hit och vi belv super bra vänner från första början. Efter en vecka så flyttade jag in med hennes familj och vi är nu som systrar. Vi tjafsar och blir irriterade på varandra varannan dag, som sytrar liksom. Men gud vda glad jag är att ha haft henne i min familj och som min vän. Hon har varit min bästa vän under dessa månaderna och vi har kommit varandra allt för nära för att låta vår vänskap rinna ut i sanden. Landria engagerar sig i mycket och hjälper alla med allt. Hon har höga betyg, #5 bästa i skolan. Spelar tennis som ett proffs, a runner-up all state player - Och det är grymt. Hon scrapbookar och är fiffig med allt. Har sjukt mycket kläder, skor och väskor. Älskar hello kitty(hon har till och med en hello kitty tatuering på foten), hela vårat rum är fullt med hello kitty. ja ni fattar. Rolig, fiffig, vacker, knasig, spontan, själväker, underbar, awesome, cool och alla andra ord som man kan säga om henne. Hon är helt enkelt en av de bästa.


Amber Gordy, 18 år hon också. Väldigt mogen tjej och hon vet vad hon vill. Ääääälskar barn. Sitter barnvakt mest hela tiden. Och bra är hon med barn också. Alla älskar henne. Även om hon blir arg och skriker så älskar alla barn henne. Men hur kan man låta bli?! Amber och jag träffades i början av året genom Landria. Hon och Landria är bästa vänner alltså. Jag och amber umgås mycket. När Lan har tennis och saker så åker jag ofta till hennes hus och lallar runt. Ambers familj är underbar också. Sedan första dagen jag var där har jag känt mig som hemma. De är så avslappnade och skojjiga. Ja skojjiga är det rätta ordet. Amber har datet sin pojkvän Jon i typ 100 år och jag är stensäker på att de kommer att gifta sig en vacker dag. Alla andra är också säkra på detta.

Detta är Ambers föräldrar, Tammy och Chad!


Kaileigh Nutter(till höger), Haha. Senior här i Allegan också. Hon är rolig hon. Hon är nog den lilla blonda av oss fyra. Hon och amber är super bra vänner och har varit det sedan de var små. De är även grannar. Kail har en underbar familj hon också. Super söta och snälla. Kail är nog lite av en galenpanna. Inte galen till tusen men den mer galna av oss fyra iallfall. Hon är hur gullig som helst men det som är tråkigt är bara att hon är tillsammans med den största douchen i Allegan. Tråkigt men sant. Vi hatar honom. Men vi älskar Kail.


Dan Weakland! Han och jag träffades först i ekonomy class första terminen av skol året. Det var en lektion som alla juniors var tvugna att ta, alltså är han en junior i Allegan. Eftersom att jag var ny i skolan visste jag inte hur alla personer va och vilka jag "borde" umgås med utan att hamna i trouble och såntdär. Dan och jag pratade iallfall inte spec mycket i ekonomy men till slutet blev vi bättre vänner och hade det riktigt kul på lektionerna faktiskt. Ingen av mina vänner gillar Dan. Haha. Jo visst de gillar honom men han är lite av en trouble maker. Han festar, röker och allt sånt där som jag egentligen inte borde berätta för er men det är sant. Han kanske inte är den bästa att vara med om man säger så. Men jag såg bort allt det och hade riktigt kul lektioner med honom. Vi umgicks aldrig utanför skolan(vilket kanske var bra ... ) men ändå så kom vi varandra nära. Vi hade alltid en lektion emd varandra under hela året. Dan är en riktigt flört också. Han sa alltid till mig hur söt och fin jag var. haha. Dan var en av de personerna i skolan det var svårast att säga hejdå till. Han har liksom alltid varit så snäll mot mig och brytt sig. Jag kramade honom flera gånger och så tar han mina händer och säger "anna, u r the most beautiful girl i have ever seen". haha jag skrattade och han med. Åh han är underbar. Iallafall mot mig. 

 
Tyler Dominowski(högst upp), den söta. Underbrar kille. Supersöt verkligen. Sjukt rolig och härlig. Vi hade acounting class tillsammans och sjukt kul hade vi. Han har lovat att komma till sverige en vacker dag om han har pengar. Och jag har lovat att han bara behöver pengar till en biljett för boende finns hos mig. haha. Galet vad jag kommer sakna den här killen alltså.


Luke Jeffries, en riktig flörtig typ han också. Alltid ska han säga något flörtigt eller sitta extra nära. Låter lite creepy men han är en underbar vän. Riktigt rolig. Himla självsäker och målmedveten. Krulligt hår och alltid brun. Ja han har väl det i blodet men ändå. Även han har lovat en resa till sverige.


Britt McMillon, Kathy Lyuk, dessa är mina snuttor bland alla sophmores. Engelska lektionerna skulle ha varit sjukt tråkiga utan dom. Helt galna är dom också och gör allt möjligt knasigt. VI blev vänner genom tennisen och hade det sjukt kul under alla träningar. Becca Winger brukar alltid hänga med dom också och även jag och becca är väldigt bra vänner. Hon spelade också tennis och vi fyra hade det alltid sjukt kul på matcher oh träningar.

Det finns så många fler vänner jag vill berätta om men de här är nog de närmaste. Det får räcka för denna gång. Jag är så glad att jag träffat alla dessa människor. De kommer alltid att finnas kvar hos mig. Thank God for Facebook säger jag bara. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, thank God for fejan. Nu ska jag berätta om alla mina vänner ... Skojar bara! Det tar sjukt för lång tid. Dina vänner är helt härliga, det förstår jag. Vet du varför? För att du är helt härlig!

Pussliluss!

2010-06-01 @ 19:09:57
Postat av: Kicki

Vad rar och klok du är och har blivit! Krama föärldrarna, pussa på vännerna och kom hem! Jag vinglar runt i MBTskor och får muskler där jag inte trodde det gick!!! Konrad matar kaninen med kakorglad och hon beter sig som om fått knark: överraskad, glad och totalt oberäknelig!

2010-06-01 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0