hemma :O

Gud vad dålig jag har varit på att skriva. Men nu är jag hemma. Konstigt. Ja, lite faktiskt. Det gick så snabbt liksom.

Tänker inte ta ett köra igenom allt vi gjorde när mina föräldrar var där med mig och de sista dagarna då jag isf kommer få sitta här hela natten. Men bra hade vi det iallafall. Mina päron fick träffa allihopa och de älskade allihopa. Tur va väl det, haha. Alla älskade dom också, sa de iallfall och de hade himla kul ihop med alla. De sista dagarna åkte vi bland annat till Chicago. Jag och 7 andra vänner åkte och shoppade hej vilt och hade en underbar dag. Den absolut sista dagen innan jag åkte blev det till att säga hejdå ... eller nej - vi ses snart, till alla och det blev mycket tårar. Hela flyget vart det tårar också. Men jag kom hem iallafall. Jag klarade mig utan att bli kidnappad eller drunkna i toaletten. Tur liksom.

Nu är jag iallafall hemma och har träffat några vänner. Idag kommer släkten på middag och tidigare var jag hemma hos Moster Karin på champagne frukost då det va hennes födelsedag igår. Grattis i efterskott! 

Nu ska Anne massera mig så talk to u lateeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0