busy

heeey alla coola! mina föräldrars tid här i michigan gick snabbt. Vi han med mycket men imorgon åker de hem. Orkar knappt skriva alltihopa och beratta massa. Bara nagra dagar tills det är min tur att sätta mig på planet ....

Going awayparty, graduation, school round trip, beach, holland, shopping, golfing, bonfire och lugna kvällar med vänner. Nu ska jag ta vara på de sista dagarna och kommer säkert inte skriva speciellt mycket. Vill knappt hem nu när det börjar närma sig ... och torsdag kommer bli den värsta dagen på länge. Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Klart att du vill stanna! Du är helt normal. Alla dina känslor är normala. Och jag kan tänka mig att de suger, fett! I den sorg du känner finns ju också en glädje, att få träffa dina vänner här. Motstridiga känslor, som sorgsituationer har. Det är visst det här som är livet. Lev! För sjutton! Lev!

2010-06-06 @ 11:46:30
Postat av: linnea

vi saknar dig här hemma, :)

2010-06-09 @ 17:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0