tvåtusentio

Nytt år nu va! härligt. Hoppas att ni fick en bra sista kväll i tvåtusennio och en bra start i tio. 

I onsdags spendreade jag en till natt hos Amber och sen kom Tim och hämtade mig. Gjorde oss i ordning för kvällen och åkte iväg till Jen&Troy för lite middag. Sen far vi vidare till Joe&Erika för att säga hej och sen hem till Fortneys för att stanna. Fortneys är alltså Colleens familj. Sascha och Sunny hade lite vänner över och vi hade det mysigt. Dekorerade pepparkakor, åt mat och satt och pratade lite skit liksom. Jag, landy och brais kom dit och kom just på att vi inte ens gillar hälften av alla som var där så vi satt uppe med Colleen, Stevie och Richie och hade det mysigt istället. Juste, snöbollskrig hade vi också efter tolvslaget(Shit vad grym jag är. hehee.) och sen kollade vi på film och sov. Och juste ringde till Jocke, Oscar och Manda också. Väckte dom i deras skönhetssömn men glada va dom. Förutom Oscar som undrade vad jag höll på med. haaha, han sa förlåt för att han var otrevlig idag så det va ju bra. Jag kanske får säga förlåt för att jag ringde och väckte han också. Jocke va iallfall den gladaste! Iiiih vad jag saknar honom!

Inte så mycket bilder från min sida. Richi(mästerfotografen) tog en hel del bilder med sin värsting kamera men dom har jag inte. Kanske kommer dom upp på face eller så gör dom det inte. Vi får helt enkelt se. Juste vi körde charader också. KUL. Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Låter som att du hade en mysig nyårskväll/natt. Nu får vi se vad 2010 för med sig?

Kram Mamma

2010-01-01 @ 23:00:45
Postat av: Karin

Hej lilla galen(p)anna! Det låter som du har det bra och skönt mest hela tiden. Och de verkar vara snälla med dig. Det tycker jag om dom för. Och dig!

2010-01-02 @ 08:52:39
Postat av: mandypandy

hehhe jag gillade det! <3

2010-01-04 @ 02:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0