tråkig daaaag

Har inte gjort något produktivt (?) idag alls. Pratat med mamma och pappa på skype och sen med karin, bo och casper. Härligt! Tog en dusch och la mis i soffan igen. Eller jo jag pluggade lite. I typ tio minuter eller nåt sånt, hehe. Men det behövdes inte mer. Och ja sen har jag legat och kollat på tv, bloggar, forever21s hemsida och drömt mig bort. Fasiken att de där 500 kronorna från födelsedagen gick till färgniing av håret. åååh. jaja. Ligger fortfarande och kollar på Forever21 sidan och snart har jag gått igenom hela alltet. Är trött av seghet. Usch vilken jobbig dag. Ni vet när man inte gör någonting och känner sig sådär dålig som inte gjort något. Aaah. Tror iallfall att vi ska på bio senare. Hoppas. Hoppas. Hoppas. Känns som att jag behöver komma ur soffan iallfall så jag inte får liggsår. Det vore ju ändå hemskt.

Någon undrade om jag sett A walk to remember. Och nej det har jag faktiskt inte. Har liksom aldrig blivit så men jag har hört mycket bra om den så jag ska ta och se den. Men när vet jag inte :)

Och mamma, ja du är bjuden till mitt och Channing Tatums bröllop! wiiie

Va på basketmatchen igår och vi förlorade men gud vad kul det är. Älskar stämningen!



Glömde kanske visa vilken bild som åker in i Yearbooken för min del.



Love


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vet precis vad du menar med en så där dag... Precis! Kanske var det fullmånen som var på dig. Den är vacker men lite lömsk.

Fin bild till yearbooken. Glad att prata med dig i går. Och Casper pratade ju också till slut... Fast man fick lirka lite. Ganska lättlurad till att svara på frågor. :o)

Visst är det kul att se basket. Gjorde det några år på 90-talet när jag var tillsammans med basketkille. Kanske kan vi gå på några matcher tillsammans när du kommer hem. Det vore kul att leva gamla minnen.

Love!

2010-01-31 @ 08:02:14
Postat av: anna, usa 09/10

Klart att vå måste gå!

2010-02-01 @ 02:38:01
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0