tillbaka till verkligheten, hehe

Hejsvejs, vilken bra helg jag har haft! Åkte alltså till Detorit med Colleen i fredags efter skolan och kom hem i dag kl ett. Hennes mormor(inte mamma, jag had fel) fyllde 89 år. Så, kan ju dra helgens händelser lite snabbt. Fredag, åkte vi i tre timmar i bilen och kom fram kl 7, typ, Jenni(colleens syster) jenni's man mike och deras barn Mikie och Bethany + Colleens mamma Mimi skulle just ut och äta så vi följde med och åt lite mat. Kom sedan hem till Mimis och sov. Lördag, var det Grandmas(vet inte vad hon heter) födelsedag så det blev en stor frukost som var mer som en lunch, och sen åkte vi, Mimi, Colleen, jag och beth till the mall och gick på bio(the blind side) och shoppade på H&M(!!!) och sen vart det födelsedags middag med alla. Åkte sen hem och tittade på the bachelor, hehe, och sov. På söndag(idag) åkte vi hem på morgonen och kom hem klockan ett som jag redan sagt. Landria och kom senare hem från flygplatsen efter att ha sagt hejdå till hennes pojkvän Brais. Åh vad hon grät. Dom får se varandra om 5 månader!


I mimis hus så had hon en "brandmansstång(?)" i sitt sovrum ner till köket. As coolt! Mimi var den första kvinnliga brandman(kvinna) i America. hihi, hon är jätterik också.


Hon har kycklingar och hönor som hon fick sina ägg från :)


Jag och Bethany, vårat försök till något bak. Lyckades ej.

DH toniiight! Om en halvtimme faktiskt. Och på torsdag börjar Grey's igen. Caaaan't wait!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Cool Mimi som åker brandmansstång. Stackars Landy, tur att hon har dig!

Kram Mamma

2010-01-11 @ 07:16:45
Postat av: Karin

Vilken fin helg! Och vilken häftig stång ner från sovrummet. Provade du?

Du gissade att Landy skulle gråta, och du hade rätt. Jag är verkligen inte avundsjuk på henne. Py pan!

Nu ska jag äta en liten frulle och sen till jobbet. Kramelikram.

2010-01-11 @ 07:21:46
Postat av: Kicki

jag vill oxå ha brandstång!!!

2010-01-12 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0