Till Nora

Sotaste Nora! Gud vad fint namn det ar till att borja med. Har aldrig riktigt tankt pa det men det ar himla fint. Nora. Nora. Nora. Ja fint liksom! Tank pa hur lange jag har varit borta. Ar snart inne pa den 6e manaden och da ar det bara tre kvar efter det. Den har tiden har ju gatt fort och nu ar det bara halften av den tiden som gatt kvar. Haha, jaja, tre mander kvar typ och det kommer ga snabbt. Och jag haller med dig. Klipp inte haret. Det ar fint emd langt har. Mycket fint. Jag forsoker spara mitt men det fungerar itne sa bra. Pa nagot vis verkar det som att det inte vill vaxa. Men klipp lite nar det behovs liksom sa det vaxer snabbare! haha.

Jag saknar dig sa mycket ska du veta och langtar till att traffa hela familjen din. Plus att jag langtar tills jag far traffa er nya kanini. Sasha va det va?! Ur sot ju. Jag har faktiskt en kompis har som heter Sascha, fast med ett "c" liksom. Han ar fran tyskland och ar ocksa utbytsestudent har i Allegan. Himla rolig!

Sitter faktiskt pa lektion och klockan ringer snart ut sa maste logga ut nu. Ville bara saga att jag saknar dig valdigt mycket och lika mycket resten av familjen. Vi ses om fyra manader! puss fran kusinvitamin


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Anna du är fantastisk!! Mitt hjärta bubblar över!

Kram Mamma

2010-01-20 @ 19:53:18
Postat av: Moster Anne

lockan passerar just nidnatt här i Sverige so happy B-day is in order. Soooooo happy B-day Gullis mail följer när jag vaknat och nyktrat till :o) Ha det bäst!!! P & K

2010-01-22 @ 00:06:02
Postat av: Moster Anne

Hehe Klockan förståssssss och midnatt förståssss

2010-01-22 @ 00:08:18
Postat av: Kicki

Alla Hoflingar blev alldeles stissiga, särskilt Nora som läste, läste och läste. Och sa: " Jag ska INTE klippa håret".

I ett mörkt Stockholm, visserligen med massor av vit snö och kyla, men ändå mörkt, så blev vi alla så där glada och prirriga så att vi alla hoppade runt datorn!!!



Grattis till !the Big 18"!!!!

Sky is the limit! Du är bäst!



kramar i massor

PS. Har precis upptäckt John Mayer, kanon bra, har varit i hop med Jennifer Aniston! Lyssna på honom. Eller bli ihop med honom, ännu bättre! :-)

2010-01-22 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0