till moster anne!

Okej, såhär är läget. Jag och min telefon kommer inte överränns så bra. Eller min tid liksom. Den har varit utan pengar i en vecka vilket betyder att jag inte kan ta emot några samtal eller sms och jag kan inte skicka eller ring(vilket är ganska logiskt). I helgen ska jag in till Kalamazoo och ladda in pengar, då kommer jag säkert få en hel rad med sms(ja jag tror att jag är populääär). Men det är alltså därför jag inte svarat. Känn dig inte dissad, jag älskar dig! Fick också paketet igår. Älskar godiset, gott&blandat, salt&blandat(?) och djungelvrål. Chokladen var ingen favorit och antar att den är ny efetrsom att jag aldrig sett den förr. Men det är tanken som räknar. Härligt är det ju också att de andra i familjen bara gillar gott&blandat och hatar salt godisarna. Deras beskrivning är "det är som att man har svettats himla mycket och sen tryckt på det på en saltgodis, som inte ens är god" ... jag älskar det iallfall, thats the most important!

natti dags, love


Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Vilken tur!!! - att jag inte är dissad alltså;-)

Just åter på hotellet efter att ha varit på hockey i Madison Square Garden, Rangers mot New Jersey trots Henke i mål så fick Rangers stryk efter förlängning och straffar. Shit happens!

Ta det lungt med Djungelvrål det är lätt att få ont i magen.

Over and out for now. Kärlek. Puss och kram

2010-01-13 @ 04:53:07
Postat av: Moster Anne

Vilken tur!!! - att jag inte är dissad alltså;-)

Just åter på hotellet efter att ha varit på hockey i Madison Square Garden, Rangers mot New Jersey trots Henke i mål så fick Rangers stryk efter förlängning och straffar. Shit happens!

Ta det lungt med Djungelvrål det är lätt att få ont i magen.

Over and out for now. Kärlek. Puss och kram

2010-01-13 @ 04:55:09
Postat av: Moster Anne

wtf, inte lätt att få till bloggkommentar via mobilen :p

Natti natti, don't let the bedbugs.....

2010-01-13 @ 05:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0