Thursday Grey´s

Jadå, om fem korta börjar Grey´s igen. Missade ju förra avsnittet så inte kan ajg ju missa igen. Då blir jag ju alldeles för långt efter och det kommer inte på frågan inte.

Annars så kan jag ju upplysa er om att Dear John har premiär om en veckan, nästa fredag alltså. Jag lääängtar! Vi läängtar!



Nicolas Sparks eller vad hans namn är som har gjort The Notebook har iallafall gjort denna film också så den lär ju vara bra. Vet inte om det kommer till Sverige också, om inte är det ju otur för er. Och Channing Tatum är ju så sjukt snyggggg också, kan ju kinte bli bättre. Glömde jag säga att vi ska gifta oss?!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Kul, blir man bjuden?

Kram Mamma

2010-01-29 @ 07:06:37
Postat av: Karin

Gifta oss?

2010-01-29 @ 08:00:32
Postat av: Emma-josefin

jag älskar verkligen nicholas sparks böcker/filmer. Har du inte sett "A walk to remember" börde du VERKLIGEN se den! Den är oxå av nicholas sparks och engligt mig i samma nivå som the notebook. Det är med mandy moore och shane west. SE DEN:D:D

och säg tillom du har gjort det! vill veta vad du tyckte:)

2010-01-29 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0