och så var det över

Ligger nu i soffan och kollar på tv och lyssnar på spotify. Födelsedagen är över men bra var den. Vakande och skypade med pappa och sen therese. Efter några timmar kom amber över och vi drog oss till kalamazoo mall för att köpa de underbara skorna men storlek fanns inte ... vi kollade runt lite(och gjorde en annan hemlis) och jag köpte lite smink och hårfärg (det ska bli ljusare denna gång). Sen åkte vi hem och åt pizza och tårta. Amys tårtor är underbara. Frostingen är den bästa som finns. Men måste erkänna att jag saknade mormors tårta lite men det blir när jag kommer hem. Jag kan nog vänta allt.

JAg öppnade presenter och sen åkte jag och Landy till baskematchen i skolan. Fan vad kul det är alltså. Efter det åkte vi hem till Sunny&Sascha och tog det lungt och snackade skit med dom. Härlig dag minst sagt!


Till att börja med fick jag $50 presentkort på buckle för att köpa min kärlek av Amber och Kail. (vi hittade dom i en annan butik)

BKE Sole Finella Shoe

Jättefin väska av Tim&Amy från Coach som är ett väldigt populärt märke här borta, jag visste iallfall inte om det förut. Svart läder är den iallafall.



Av livia fick jag en rosa snuggie.



Det är alltså en filt mer armar inbyggda. Haha, mest för att vi alltid skämtar om dom. Så himla fult men så bra!Mamma du kommer älska den. Det är asbra om du ligger och läser, kollar på tv, har datorn i knäet eller något sånt. Armarna slipper liksom frysa.

Av Landria fick jag svarta mockasiner. Assköna och gosiga. Och varma liksom så man kan använda dom nu.



Sen fick jag ett jättefint armband av colleen. På ena sidan står det "Anna 2010" och andra sidan "Love Colleen"



Men den bästa presenten är ju ändå systemkameran som ska köpas när jag kommer hem till Sverige! Tack släkten som bidrog med pengar och tack mamma och pappa! vad mycket fint jag ska ta i sommar!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vad härligt att du gillade din födelsedag. Och vilka fina presenter, älskar verkligen halsbandet från Colleen.

Kram Mamma

2010-01-24 @ 10:50:59
Postat av: Karin

Colleen är så fin! Han tokgillar verkligen dig. Då blir det liksom varmt i mitt hjärta. Systemkameran blir ju fantastisk. Som du! I morrn är det lön, så påminn mig att fixa över pengarna. :o)

Har, som du vet, varit i Götet i helgen. Bosses bror fyllde 50. Middagen var lååååång. Höll på till tolv. Vid ett åkte vi och hämtade Casper hos kusinerna och promenerade till vårt fina Bed & Breakfast.

Nu är vi hemma. Bo och Casper leker med dinosaurier och en liten brasa brinner. Just ätit Chicken Tikka Masala från den lokala indiern.

Älskar dig, som vanligt!

2010-01-24 @ 18:54:45
Postat av: mandisen

Åh vad underbart hjärtat!!!!!! saknaaar digggggggg diiiiiiiiiiiiiiiig

hoppas du hade världens bästa födelsedag <3<3

2010-01-25 @ 10:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0