i skolaaaaan

Sitter i accounting class och ar klar med arbetet sa har inget att gora. Evan(snyggingen) som sitter framfor mig forsoker lara sig svenska ord men det gar inte sa varst bra. hehe, visste itne attt svenska var sa svart ...

En till lektion efter detta sen ar denna dag slut. Da blir det traning och sen hem och gora laxor for jag och amber ska pa government meeting senare. typ halv 8 men anda liksom. I government klassen maste vi ga pa tre eller fyra moten, typ skolboards mosten eller liknande och skriva vad det handlade om och sa. Det har blir vart tredje och sen ska vi ga pa ett till for att fa extra credit. Hata moterna.

Saknar alla er dar hemma och vi ses om typ 5 mandare, lite mindre! Saknar Sverige ocksa, liksom landet. haha. jaja ska titta vidare pa lite bloggar och roa mig med det de sista 20 minuterna. Love

Kommentarer
Postat av: Moster Anne

Howdy! Messade dig förra veckan men fick inget svar känner mig verkligen dissad :-(

Skickade grejer till dig i fredags så du bör ha det framåt onsdag, då det är dags för mig att åka hem igen. Tack för den här gången Pytti det har varit roligt att återigen vara på samma kontinent som du :-)

Puss och kram

2010-01-12 @ 03:36:34
Postat av: Karin

Du är ju härligt. Saknar liksom landet. Klart som fan att du saknar landet. Det är ju ditt fosterland. Haha!

Jag tror jag fattar vad du menar. Mötena låter pisstråkiga.

Vi har det bra. Möss i väggarna, men förra året fångade vi ju sju, så kanske vi kan fånga några till.

Pussar och kramar, Karin

2010-01-12 @ 17:32:55
Postat av: Kicki

Börjar bli mätt på minusgrader och varma mössor men det är kanske 8 veckor kvar...innan våren!

Såg Sherlock Holmes med min och Karins familj, kanonbra om än lite väl våldsam för Nora och Sara:-)(filmtips)

2010-01-12 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0