halsont

Heeeey bästisar! Natten på hotellet sög. Haha, det va ju inte som vi tänkt oss iallafall. Kom dit och blev trötta på alla brasilpojkar efter en kvart. Skit jobbiga. Poolen som skulle vara en vattenpark var en liten pytte pool och en kana. Plus att det var tva barnkalas med småbarn som kissade i poolen. Vi badade inte.

Pratade ledarna in till att vi skulle få gå till the mall och dom sa ja så vi drog dit och kollade in lite. Köpte inget men fick en god starbbucks frappochino(?). Vi fick också en ny vän. Inga, från Norge. Jättehärlig tjej som boor 45 minuter från Allegan så vi ska ta med henne till vår snowcoming dance i februari. Kommer bli kuuuuul. Hon kommer även till Sverige ibland också så då kan vi ses nästa år. 

Idag åkte vi hem från Grand Rapids vid tio och sen åkte jag med Amber och Jon till Grandwill mall och fixade min telefon och köpte en parfym. Mmmm. Köpte också underbara herses kisses med caramel i. Åh så gott!

Nu sitter jag här, väntar på den hemmalagade pizzan som är klar om tio. Här är bilder.


Mina fina uggs i bilen, hehee.


Åkte till Crispy cream donuts och åt oss tjocka. Det är även fabriken så man kan se när dom gör dounutsen. Just när detta kortet togs så gjorde dom inga bara för det.

  
Amber. Amber, landy och jag. Eric.


Amber och Inga!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Synd att poolhelgen blev dålig men bra att ni träffade Inga!

Kram Mamma

2010-01-18 @ 07:08:16
Postat av: Karin

Krya på dig!!!

Inga ser fin ut. Kul att hon bor så nära.

Fy vad jag har dåligt med fantasi vad jag ska skriva. Jag får ta igen det en annan dag. Puss i alla fall!!!

2010-01-20 @ 07:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0