hair day

Ni kommer inte tro era ogon nar ni ser detta senare. Igar akte jag och landy hem till morgan klockan halv tolv och skulle fixa mitt har som sag ut som helvete. Gjorde blonda slingor i haret men det sag ut som shit da det morka var aldeles for morkt for att se bra ut med det ljusa. Vi akte ner till frisoren dar i stan och fragade om tips hur vi skulle gora. Efter manga om och men bestamde vi oss att blondera hela alltet och satta en hel ny farg i det blonda. Att bara gora en brun farg over det hela hade blivit jattefult med massor av olika bruna nyanser sa det har var egentligen det enda vi kunde gora. Vi blonderade iallafall allting och fyfan vad mitt hr sag ut. Gul, orange, blond nanting. Usch. Efter lite tarar och pepp talk la vi i den nya fargen som var en ljusare brun men anda inte jattebrun. Fin liksom. Vi soljde ut allting, fonade och fixade. Nar jag sedan kollade mig i spegeln skrattade jag. Jag skrattade at mig sjalv. Det var en blandning av brun, orange, lite blond. Och ja jag vet inte vad. Klockan var nu 7. i typ 6 timmar hade vi hallt pa. Morgans slakt var dar pa middag och alla gilalde haret. Vi bestamde oss for att behalla det. Och nu gilalr jag det faktiskt. Det ar annorlunda men fint liksom. Antar att jag maste lagga upp en bild pa det senare men sitter i sklan nu. Det ar typ en blandnign av detta. Var inte radda, det ar ganska sa fint.



Kommentarer
Postat av: Karin

Du är galen och underbar!!! Kärlek!!! Ser fram emot bilder. Pussiluss!!!

2010-01-25 @ 17:50:39
Postat av: tess

Anna jag är dödsrädd!!!

2010-01-25 @ 20:45:28
URL: http://tessmanda.blogg.se/
Postat av: anna

jag är rädd me. ska gå till frisören och fixa det imorgon efter skolan. min opinion (haha?) har ändrats. jag hatar det.

2010-01-25 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0