fixat!

Kom för en ganska lång stund sen hem från frisören. Åh vad glad jag ar nu! Helt vacker blev det. Haha. Mörk brunt och klipp på topparna. Färgen kommer dock att bli ljusare då blekningen tog bort allt som håller i färgen liksom. Så lite ljusare kommer det bli men det tar vi då. Nu är vi bara lyckliga över att det är löst.

Sitter och kollar på onödiginformation.se så har det lite kulo här för mig själv. Väldigt random så därför tänkte jag dela med mig av dessa kunskaper jag nu har. 

- Stockholm, tillsammans med Reykjavik, har den renaste luften av alla huvudstäder i hela världen. YES!
- Det är fler människor som dör av fallande kokosnötter än av haj attacker. 
- 1 tredjedel av världens alla filmer kommer från Usa.
- De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.
- Om man onanerar i tio minuter förbränner man mer kalorier en om man joggar i tjugo.
- I USA är det enligt lag förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska.
- Bara en bok har tryckts i fler exemplar än bibeln, nämligen IKEA-katalogen.
- Det är fysiskt omöjligt för grisar att titta upp i himlen.
- Sköldpaddor kan andas genom rumpan.
- En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.
- En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.'

Haha, endel är ju för tragiska. Love

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Skönt att håret är fixat och att du är nöjd. Var är den utlovade bilden?

Kram Mamma

2010-01-27 @ 06:35:12
Postat av: Karin

FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!! JAG SPYR (PÅ SVÄRD).

2010-01-27 @ 19:27:35
Postat av: Karin

Man borde onanera mera! Hoahahahahaha. För att kunna jogga mindre.

2010-01-27 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0