en hotellnatt

Snart drar vi iväg till Grand Rapids för att gå på ett pool/pizza party. eciting huh? haha, jättetöntigt verkligen. Det är med organisationen och alla andra foreigns  skulle åka så då åker jag också med. Fick med mig landy, amber och shelb också så det blir nog bra. Ska alltså äta pizza, leka i en vattenpark och sova på hotell. Haha. kul. Men det blir ju som man gör det till. Vi fyra kan nog ha kul vart vi än är så det blir bra kan jag lova. Skypade med mamma och pappa nyss och nu måste jag hoppa in i duschen. Hoooooppppp! Nu! Hehe, nu är maraboun borta också, eller den är i min mage. Mmm! Har blivit dålig på bilder har jag märkt. Ska försöka att bättra mig lite. Love 

Kommentarer
Postat av: Karin

Annie, du har ju barnasinnet kvar. Det blir med all säkerhet kul med vattenpark och pizza. Eller?

Jag hade kul med Casper i en pool i går. Och vi hade inte ens pizza. ;o)

Pussiluss!

2010-01-17 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0