Detroit

Imorgon drar jag med Colleen till Detroit! Tre timmars drive så åker på dirr efter skolan. Hennes kära mor fyller år och Col ville att jag skulle träffa hennes familj så jag hänkar liksom på. Ska också träffa Colleens neice Bethany, hur söt som helst! Hon har cancer av något slag och har mindre än två år kvar, senior i high school om jag minns rätt. Usch. Men vi ska iallfall ha roligt och chilla runt där över helgen. Kommer hem söndag igen. Brais åker hem till spaninen på söndag också .... tråkigt för landria, hon kommer ju fan vara deppig i minst en vecka ...

Annars så fick vi 2 hours delay imorse. Och två extra timmar av sömn tackar man ju inte nej till. Det var alltså för mycket snö på vägarna för att skolbussarna skulle kunna köra på "bakvägarna". Alltså en kort och snabb dag. Hade träning efter skolan och herregud vad jag nästan dog. Vi körde curcuit vilket går till på detta vis. Vi springer tio varv vilket är 2 miles (3.2 km) och mellan vajre varv så ska man göra någon slags workout - situps, push ups, lunches, bunny hopps. Och man får inte välja vad utan det är liksom ett papper man måste följa. I vilket fall så var det hur jobbigt som helst. Låter kanske inte som något jättejobbigt, så tänkte jag också innan, vänta tills du gör det kan jag ju säga. Min tid blev 22 minuter. hehe, bättre ska det bli, mycket bättre. Vi ska ju ändå göra det varje vecka!

Klockan är mycket, jag borde plugga eller sova. sova blir det! Love


Jag, colleen och stevie!


Colleen och jag i farten i Chicago!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en härlig helg gullet! Och den där träningen lät absolut jobbig. Jag ska nog ta ett litet pass här hemma nu. Pussar och kramar!

2010-01-08 @ 09:30:20
Postat av: Mamma Marie

Hoppas att du får en härlig helg! Ja, ja, sluta gnälla om träningen och bit ihop ;)

tänk på beach -10 :))

Kram Mamma

2010-01-08 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0