18 i sverige iallafall

JApp, nu är jag 18. Om jag hade varit i Sverige liksom. Annars är det en timme kvar tills födelsedagen här i USA. Landy och Amber hade köpt ballonger till mig i skolan idag så i tredje timmen levererades dom till mig i klassrumemt jag var i. Åh vad glad jag blev!



Lite random bara, ni måste checka in dessa hemsidor om ni inte redan sett dom. UR KUL!

FML, Fuck my life

TFLN, Texts from last night

MLIA, My life is average,

MDT, My drunk texts


Ibland skrattar jag så att jag gråter. hahahaha, love it. Kan ju avsluta med en så ni vet vad ni ger er in på liksom. One minute.

"Today, my 7 year old looks at me and states, "When I grow up Mommy I want to be fat just like you. FML"

"Today, at the dentist, I was getting my teeth cleaned. Looking up at his nose, I saw runny snot dripping onto his lip. I tried to slowly move away. He told me "Stop!" The movement of his lips caused the snot to fall right into my mouth. FML"

hahah är det inte underbart ?!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Blä, vad äckligt!!!



Grattilattis pussunge!!! Har skrivit på fejan. Eftersom du inte var vaken på skypen nu när jag vaknade så sjunger jag tyst: I dag är det fest i familjen, i dag är det födelsedag, och är det nu så att du vill det, så ta vi och hurrar ett tag...



KÄRLEK!!! Gamla hagga. ;o)

2010-01-22 @ 06:21:54
Postat av: Mamma Marie

Grattis min älskling! Konstigt att inte få gå in i ditt rum och sjunga och hurra i morse. Du får alldeles säkert en underbar födelsedag!

Kram Mamma

2010-01-22 @ 07:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0