the end

Buuuuhu. Skola imorgon. Kill. Me. Menmen, jag biter ihop helt enkelt. Bara fyra dagar denna vecka så det ska väl gå snabbt hoppas jag. På torsdag är det ju också International Skip School Day. Men får väl se om jag skippar eller inte. Sascha och Shelby bjöd just in sig på vofflor på torsdagsmorgonen så ja, vi får helt enkelt se.

Har haft en skön, rolig och härlig långhelg och nästa break från skolan är spring break som är alldeles för långt borta för att tänka på. Hoppas på en Florida trip med familjen då men som sagt, långt kvar.  Igårkväll var jag över hos gramma leddie med amber och kail. Där spelades det kort med alla andra och vi bakade brownies och hade det mysigt. Gramma Leddie är verkligen en underbar människa. Hur söt som helst och man måste bara älska henne från första stund. Puss på henne.

Idag var jag bara hemma och jake kom över en stund. Kollade på OS och fjantade oss som vanligt. Hihi. Igår morse ringde min mobil föresten när jag låg och sov. Svarade med ett "hello" och någon säger "heeeej det är jag" Fanny. Förutom att jag hörde att det var hon på rösten så är det så himla fanny att säga "hej det är jag" haha, hon svarar alltid så liksom. Det var jättekonstigt att prata med henne i min egna mobil och inte genom datorn liksom. Underbart. Min syster är nu alltså i Iowa hos våra kära vänner (som mer är som vår familj) och hälsar på. Nästa vecka kommer hon hit och himlans vad jag längtar! Tills jag får krama om henne och fjanta oss som vanligt. Nästa vecka på onsdagen alltså. Aaaaaah! Jag älskar dig! Love





Gud så jag saknar henne


Btw, alla ni tusentals läsare där ute har väl ändå mer att kommentera än ingeting alls. En liten fråga här en liten fråga där kanske. Eller bara ett litet ynkla "hej". Hihi, tack för att ni läser iallafall! PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Sorry, missade kommentarer beror mer på att vi pratat via skype. Vet inte om ni börjat se våren hos dig men här hemma dras vi med snö och kaos i kollektivtrafiken.

Jag förstår att du längtar efter Fanny, det gör vi med. Kul att hon passar på att träffa Andersons iaf.

Kram Mamma

2010-02-23 @ 07:04:28
Postat av: Moster Anne

Vill du ha frågor? Skojar du? Du har nog ännu inte svarat på en enda jag ställt=(

Tessie vet allt om promdaten säger hon men vi andra dödliga bloggläsare får inget veta. Buhu!

Lyllos dig som snart får träffa Fannyfjun men det är inte långt kvar nu tills hon är här igen!

Ha det bäääst! Love <3

2010-02-23 @ 09:35:23
Postat av: Kicki

Kallt, igår minus 25 grader.



Ibland känns det som om allt händer så fort och ibland går klockan långsamt. Att Fanny redan är i USA och ska få hänga med dig, och kanske dubbeldata, låter ju helt galet. Jag lever fortfarande med Fanny i bungyjumpens land...

Sen anar jag att det inte är mina kommentarer du saknar! kramar från Hoflingarna:-)

2010-02-23 @ 17:47:18
Postat av: Kicki

i Krusboda skola kan man inte längre äta då den är stängd p g a kylan! Det du!

2010-02-23 @ 17:48:41
Postat av: Karin

Fjanta fjanta!

Stängd på grund av kylan, det var grejer det. Jag kanske ska vara glad att jag ligger hemma och snorar. Annars säger jag som Kicki, det lär knappast vara mina kommentarer du saknar. Pussiluss!

2010-02-24 @ 07:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0