taggaaaaad

Så, igår (onsdag) hade vi en sonwday så vi får stanna hemma pga snön. Asskönt att bara ligga hemma och lata sig. Skypade även med tess då och vi pratade himla lange om allting, gid sa jag saknar henne. Snödagen gjorde så att vi missade class color day men det va det allt värt. Idag iallfall sa hade vi 80's day och jättemånga klädde upp sig och var fixade. (bilder kommer). Efter skolan skippade jag indoor track och åkte upp till Kalamazoo med landy och köpte en snowcoming klänning och ett par små svarta skor som jag kan ha till, ballerina fick det bli da min storlek inte fanns i de snygga ... ugh.

Nu taggar alla till imorgon då det är black&orange day, tiger olympics och snowcoming. Mycket bilder ska det tas och fan vad kul det ska bli. Älskar tiger olympics, as kul verkligen.

Btw så ska jag på bio med Jake, Sascha och Shelby på lördag och käka. Mys. hihi. Love

  
Jag imorse. I skolan. Seth och Matt i skolaaan.

  
Snygga Haley med sitt snygga hår. As ful bild på mig med dubbelahaka och juston. Eric&Calvin.


Asbra!


Innan idrotten, Hope, Hannah, Rachel och jag.


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Snygga är ni!!!!

Kram Mamma

2010-02-12 @ 07:22:14
Postat av: Karin

Du är hur fin som helst!!!

Skriver nåt på fejs.

Puss å kram!

2010-02-12 @ 10:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0