tack tack tack!

Har varit på tennis heeeela dagen. Livia blev tvåa i tuneringen och landrai åkte ut någonstans i mitten. Världens roligaste soprt är det ju inte direkt. Eller spela vet jag inte men att kolla på ... nja inte så myclet va.

Kom hem och överraskades av ett paket(till min födelsedag men lite sent) från fina vänner. Tack! En ball klocka, ett lypsyl från fösvaret, en tidning och några brev från var och en. Åh ville gråta lite men satt i köket med alla så jag höll det inne. Blev jätteglad verkligen och det gav mig lite styrka liskom. Om ni fattar vad jag menar. När det känns lite jobbigt så brukar jag läsa brev från folk och så blir jag lite glad och peppad liksom.

tack tack och tack ingen, ni är underbara, Jennypenny, marris, tones, challe, orre och lojs! och fick ett kort på klassen, tack för deeet!

Jet Set Purple Passion
Snögg vaaaaa?!


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Supersnygg klocka!! Vilken tur att paketet kom just när du behövde det.

Kram Mamma

2010-02-01 @ 07:02:30
Postat av: Lojsankojsan

Kul att du gillade den :D miss you <3

2010-02-01 @ 18:50:52
URL: http://lollisaan.blogg.se/
Postat av: Karin

Supercool och snygg klocka. Det är lite bra när presenterna liksom sprids ut så man kan bli överraskad. Jag vabbar i dag. Casper är förkyld.

Kärlek!

2010-02-02 @ 09:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0