sista dagen av spirit week ... buhuuu

Ja så igår var det alltså den sista dagen av spirit week vilket sög men kul hade vi det. Alla var uppklädda i orange och svart som är skolans färger och de som inte var uppklädda såg nästan konstiga ut då alla andra var det. På tiger olympics deltog jag i en tävling. Ni vet den där när man ska ha en apelsin under hakan och ge till en annan i ledet. Fast nu körde vi med iskalla ballonger med iskallt vatten i. Vi vann iallfall! I hela tiger plympics kom vi trea, haha vi sög, men hey bättre än homecoming då vi kom fyra - sist. haha.

Efter olympics så drog vi hem och jag och landy top en nap, gjorde oss sedan iordning oss för basketmatchen och åkte till skolan igen. Mellan tjejernas och killarnas match var det court och Rachel Blank och Jake Hammer vann. Säger er nog ingenting men ändå. Killarna var himla nära på att vinna men det slutade med en förlust. Åkte sen hem till amber och gjorde iordning oss för dansen och tog lite bilder och sen dansaaaade vi hela kvällen, haha.

Och juste sötaste grejen måste jag ju berätta om. Eftersom att det är alla hjärtans dag på söndag så fanns det möjlighet att köpa blommor och ballonger till sina vänner eller pojk/flickvän. MAn kunde också beställa ett "singing telegram". Under fourth och fifth hour går kören runt och sjunger för vissa personer som har fått ett telegram. Killarna sjunger för tjejerna och tjejerna sjunger för killarna. Iallafall så sitter jag i accounting som är min fourth hour och så kommer ett gäng killar in och säger att do m ska leverera ett telegram till anna westman. Blev helt chockad och satt och log hela tiden. hahaha. Iallafall var det från jake mathis och han var även med och sjöng. Assöt. Fick ett kort där det stog "happy valetine anner, xoxo jaker" aaw, gud vad kär jag blev för stunden. hihi.

Dagen var kul och kommer sakna spirit week hela mitt liv då det här var den sista för året. buhu. Nu blir det bilder! Love



Girls and boys varsity basketball

jaaaaag i jakes jacka, hehe, det är de gamla warm ups för basketen.


dragkamp

  


ser gravid ut ... haha







tiger olympics!!!!!



När de sjöng för shelby. Fint va?! likadant sjöng de för mig, haha. (det är seth som sjunger solo i början)

Kommentarer
Postat av: Linnea

åååh vad mysigt allt låter, saknar dig dock hemma i sverige ;)

2010-02-13 @ 21:41:43
Postat av: Karin

De sjunger helg härligt fint. :o)

2010-02-14 @ 15:25:16
Postat av: Kicki

Du är snyggast!!!

2010-02-14 @ 20:58:26
Postat av: Moster Anne

Haha, vem är pappan??????

2010-02-15 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0