shulululu

Haha anne, pappan ar Tim. Min vardpappa alltsa. Hehe, kanske inte den basta bilden av honom.


Men horrni, hoppas att ni hade en bra alla hjartans dag. Sag manga arga facebook statusar for att man inte hade nagon pojk/flickvan att vara med. Haha, jag bryr mig inte ens. Jag var sjuk. Men fick en sot overraskning fran Jake iallafall. hihi. Ja sjuk, nu har jag borjat kaka pencilin(?) sa hoppas att hela sjuksaken ska forsvinna nu for ett tag. Var ju liksom sjuk for typ tva veckor sen och nu igen?! bu to the hu ...

Den har veckan ar sista veckan av indoor track ocksa sa vi far tva lediga veckor och sen borjar var sporterna i mars. Det blir nog track&field for mig iallfall, nagot maste jag ju gora och fotboll, softboll eller tennis kanns inte som att det ar nagot for mig.

Ah juste, en prom date har jag nu ocksa! hihi, love


Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske testa tennis? Jag tror det kan vara grymt kul. Sen kan du lära mig när du kommer hem. Bra med dejt!

Snart kommer Fanny! Puss!!!

2010-02-17 @ 06:43:03
Postat av: Syster

Tihi! Harligt med date! Date ar bra! Ge en till mig med :P yes, precis snart kommer jag, aksnke kan trna ngn gang tillsammasn nar jag halsar pa i mars. Puss!

2010-02-17 @ 06:50:52
Postat av: Mamma Marie

Grattis till dejten! Det blir kul, och glöm inte kameran den här gången.

Krya på dig!

Kram Mamma

2010-02-17 @ 07:11:58
Postat av: Moster Anne

Jag släpper det där med pappan det känns för komplicerat!

Sååååååå vad heter den heta daten till prom? Du utelämnade liksom den infon :o)

Get well! Peace! XO Anne

2010-02-17 @ 09:37:32
Postat av: tess

Mohaha, jag kan ju tala om att jag har namn, bild och helt köret på den omtalade daten. Hihi

2010-02-17 @ 14:40:40
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0