ohlala

Himla dålig jag blivit på rubriker men de suger faktikt så de dagar jag inte är pepp på dem så får det bli något konstigt och larvigt som inte make any sense at alllllll. ok? ok.

Stängt på grund av kyla, driver du med mig kicki?!?!!!! Galet, verkligen galet. Och anne, min prom date är Jake om du inte lyckas lista ut det än, haha.

Skoldagen gick långsamt och jag var trött som attans. Ville vila ögonen varje minut av dagen men det fick gå ändå. Jag kom hem och tog en nap på typ en och en halv timme och sen har jag kollat på tv resten av kvällen. Älskar när jag inte har några äckliga läxor ivägen. Its gr8 m8!

Landria är nu hemma och det är ju bra det. Fick ett sätt armband av henne och så kom hon hem med tre tidningar som jag ska ägna mig åt resten av kvällen och andra kvällar också. Självklart shoppade hon himla mycket, hon älskar nu mera h&m som fanns i den stora gallerian hon var i. Jag har berättat om h&m och sagt att hon MÅSTE gå in där. Ja, som sagt så älskar hon den affären nu. hihi. Önskar den fanns här i kalamazoo också men man kan ju inte ha allt liksom. H&m kan jag gå i hemma i stockholm, det är bara det att det är 100 gånger billigare här i usa. JAja, nog om det.

Tidningar och sängen väntar, och chaaaaat with jake haha. Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Inte bra att vara ledig om man blir så trött!! Vad gjorde Landria när hon var borta förresten? Tennis?

Kram Mamma

2010-02-24 @ 07:02:47
Postat av: Karin

Gr8 m8. Här händer väldigt lite. Casper är hur härlig som helst. Vi får skajpa när Fanny är där så ni får snacka med honom. Sist lyckades du lura en massa ur honom med frågor. Det var kul, först skulle han inte säga nånting. Men när du började fråga, då minsann. Jag blir hemma i sängen i dag också. Pisstrist!

2010-02-24 @ 07:07:33
Postat av: Karin

Ja, vad gjorde hon egentligen i Philadelphia? Puss!

2010-02-24 @ 07:08:42
Postat av: Kicki

Jag som gillar Justin!

Men Jake får väl duga!



Armén är inne och röjer vägar och räls!!!

2010-02-24 @ 17:52:38
Postat av: Chuck Bass

Det sägs att Juston is gay, men inget vet säkert..........



XoXo

2010-02-25 @ 00:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0