Milkshakeeeey and our new lives

Jag och landy gjorde nyss jordgubbsmilkshakes och det va aaaasgott. Imorgon borjar vart nya liv. Beach 2010 here we come. Haha, lycka till! Vi satt just har och tankte pa att vi maste ga in for det har nu. Vi firade var sista dag med en shake och imorgon blir det ordning pa detta. Landy aker till spanien for att traffa hennes pojkvan i juni och jag kommer hem i juni. Da ska vi ha en snygg rumpa och fin mage. haha.

Nej men seriost, jag har gatt upp vad, 10 lbs(typ!) vilket ar typ 5 kilo sedan jag kom hit. Visst, for det mesta har jag tranat fem dagar i veckan men allt ar ju inte muskler det vet jag ju. Forsokte dock intala mig det ett tag men nej, jag vet att jeansen ar litea tajtare och att magen inte ar helt platt. bu to the hu but thats the truth. Det som ska andras ar alltsa matvanorna. Frukost och lunch ar ok, inget daligt dar inte. Och inget snack dar emellan ar det inte heller sa det ar ok. Det ar efter skolan som ar problemet. Vi kommer hem och det forsta vi gor ar att ata ett snack. Wtf. Visst det kan val vara okej men det beror pa vad man ater. Det ska andras nu, en frukt star pa schemat nu. Sen ar det middag och det maste man ju ata minsann. Sedan ar det plugg/tv tittande och det ar oftast dar det gar snatt ocksa. Ett litet snacks har och ett litet snacks dar. ugh. Slut pa det nu anna! Det ar ju inte sa att jag alltid ar hungrig liksom utan bara sugen pa nagot. Det suget maste bort. Bort, bort, bort.

Och sen sist men inte minst. Amys cupckaes och kakor. Aaah, man maste nastan smaka dom for att forsta. Sota och fina och smakar annu godare i munnen. Jag har val visat hur fina dom alltid ar?!

Sa, nu ska jag tillbaka till min vanliga vikt! yeeeeey!



Looooove


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Vi älskar dig som du är men "you can do it!!"

Kram Mamma

2010-02-25 @ 06:11:29
Postat av: Karin

Som överste Hathi säger: Discipin, disciplin överallt!

Sen finns det många andra kloka som säger att skönheten kommer inifrån. Du kan köra hårt, och jag tror definitivt att du lyckas, men kom ihåg var skönheten kommer ifrån. Det andra är ideal som vi hittat på och matas med från höger och vänster.

Puss å kram från en annan med fem kilo att tampas med.

2010-02-25 @ 07:51:01
Postat av: Fanny

Dela med dig lite av disciplinet till mig nar jag kommer om mindre an en vecka. We can do it! Puss alskar dig! Ses snart

2010-02-25 @ 18:52:09
Postat av: Karin

Klart ni kan. Och det är så mycket lättare när man är två. Ouss och pussiluss!

2010-02-25 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0