jeans_super bowl_music_pj day

Hade vrkligen ingen tur med mig at the mall och hittade ingen klanning. buhu. Men det ar lost, lanar en av landrias klanningar and call it good. Istallet kopte jag tva par jeans for 14 dollar paret(typ 100 kronor paret) och ar nu happppppyyyyy. Idag ar det super bowl. Vet inte om alla vet vad det ar men det ar iallfall football pa tv och typ som en hogtid har borta. Alla har typ partys och ater massa mat och grejer. jaja.Typ de tva basta lagen spelar mot varandra. Vi skulle hem till jake egentligen och ha det lite kul med massa andra men det blev till att aka och hamta livia i kalamzoo instead. Haha lite kul igar .. 

me - "what is the super bowl anyways?"
jake (looking at me like im dumb) - "its this big, giant ball .... and u look at it ... and.." hes now having the biggest smile.
me - "aaaaaaah, u r just making fun of me, ur so stupid ..." as arg blev jag(fast pa latsas) och han och colleen skrattar byxorna av sig.
jake - "hhahahahaha, ok, its football ..." och forklarar hela grejen.

illa.

har kommr var braiga class song btw.

shoooot ... hehe, youtube funkar inte sa lagger in den imorgon.


Och imorgon ar det spirit week som jag sa tidigar. Pyjama day here we come! Love


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Ser fram emot en bild av er i pyjamasar!

Kram Mamma

2010-02-09 @ 07:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0