in class

Accounting ar det som galler just nu assaaa. Massa siffror, debit, credit, journals, payments, balances och allt mojligt roligt. Haha ja, roligt ... yeah right. To be honest its my favourite class. Mest for att de personer som ar i den har klassen ar hur roliga som helst och det gor hela alltet roligare!

Saknar er allllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa himla mycket men nu ska jag gora nagot vettigare, typ lasa bloggar ellre nat. hehe. Efter skolan idag ar det ocksa sign up for track. Wiie. Haha kanns inte som att det kommer att bli den roligaste traningen men det blir vad man gor det till. Nasta lektion ska jag krossa lucas i "picka ball" vilket ar typ som tennis och badminton blandat. haah. Jag ar as bra enligt mig sjalv men enligt andra suger jag. wll seeeee wll seee. Love

Kommentarer
Postat av: Karin

Suger! No way!

2010-02-25 @ 19:03:51
Postat av: Mamma Marie

Du har rätt inställning och det brukar räcka långt!!

Kram Mamma

2010-02-25 @ 22:41:00
Postat av: Karin

Under vilken jäkla rubrik står det om den dumma rektorn. Jag letar och letar. Pussar!

2010-02-26 @ 15:22:42
Postat av: west

hahah det star inget om det!

2010-02-26 @ 17:14:06
URL: http://westman.blogg.se/
Postat av: Karin

Men jag minns ju att jag läst om det...

2010-02-27 @ 17:00:45
Postat av: anna westmaaaaan

ja, pa facebook :)

2010-02-27 @ 19:15:50
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0