hockeeeey

Ja himlans vad sportig jag har blivit då. Igår när jag pratade med tess på msn och sa att jag skulle på hockey match fick jag höra något liknande som "anna på en hockey match kan jag inte tänka mig", haha tack tess.

Nu ska jag fixa iordning mig och sen iväg och shoppa med Colleen och Shelby. En klänning till snowcoming och kanske några skor till det ska jag försöka hitta. Billiga jeans på forever vill jag också ha eftersom att mina gamla gul och blå jeans gick sönder i andra knäet när jag ramlade i trappan. ppfft. Duktigt anna.

Juste, matchen var iallafall kul men vi vann inte. oh well i guess ... vår skolas kör sjöng nationalsången i början också. Himla vackert, snyft! 

Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0